[Librezale] Euskerazko Live-CDa

^pi^ pi
Al, Aza 24, 16:14:56, CET 2003

Jatorrizko mezua: data: al., 2003-11-24 15:53, egilea: Mikel Olasagasti
> Kaixo berrize!
>
> Ene!, dagoeneko emailetan ere 'fork'ak ateratzen zaizkigu :) Beraz, bi
> zatitan banatuko det gauza.
>
> a) Metadistroa. Ea, zerbait gainetik begiratuta eta laguntza pixkatekin
> [mila esker asier], x-evian beretik hasita lan pixkat egitera ausartzeko
> kapaz sentitzen naiz, experientzia guztiongan zabaltzeko edo. Honek ez
> du esan nahi pi-k dion bezela 'buru' bezela egoteko aurkezten naizenik
> [ez naiz ala ikusten behintzat xD].

Buru ez zentzu txarrean, bakarrik nor dagoen proiektu hori aurrera
eramaten momentu jakin batetan, zerrenda bat sortu eta norbaitek
laguntza eskeini edo zerbait galdetu nahi badu nora joan behar duen
jakiteko da.

Ez da nik izena ez jarri nahi izatea gertatzen dena da ni Live-cd
delakoeten montaiaz ez dakidala deus (zer erabili metadistro edo
knoppix?).

> Txarlari buruz txopi, niregatik primeran, eta koexistentzia-laguntzarena
> ere primerakoa da. Datena, ea suerte pixkatekin gabonetan edo diren,
> joan ahal izateko [ze bcn-tik txarter bat alokatzeko nahiko zaila
> ikusten det jeje]

Ni gustora egongo nintzateke itzaldi horretan...