[Librezale] Euskerazko Live-CDa

^pi^ pi
Al, Aza 24, 08:56:05, CET 2003

Mikel Olasagasti-(e)k esan zuen:
> Kaixo!
>
> Ea, bilbon egin zen bileran usten det zerbait hitz egin zenutela, baina
> aktak ez ditut aurkitzen eta beraz, zuzenean galdetzen det :)

Aktak foroan daude (uste dut)

> LiveCD bat euskeraz egiteko zerbait komentatu zen? Ze egun iada badira
> hainbat gauza euskeratuak edo euskeratze bidean (gnome, kde, gnu-ko
> hainbat programa 'basiko', mozilla...), eta behar izango ziren berrietan
> taldetxoak edo antolatzen saia gintezke...

Honetaz sarri mintzatu da eta niri oso ideia ona iruditzen zait.

Ba zegoen (uste dut) metaboliken aldetik interesik beraien X-ebian euskaraz ahalik eta gehien ipintzekoa. Ez dakit proiektuak bateratzea ideia ona den baina beti izan ziteken gure meta-distroaren lehenego pausoa eta egitera animatzen direnentzat zein arazo arki daitezkeen jakiteko lehen saioa.

> Beno, nik irekina proposatzen det... ea norbaitek zerbait esaten duen :)

Proposamenak serio aurrera joateko norbaitek proiektuaren ardura artu beharko zukeen.

Nire aldetik al dudan laguntza guztia emango nioke baina nahigoko nuke beste norbaitek artzea ardura zuzena ni nahiko liatua bait nago beste zenbait asuntotan.

Aurrera eramatea erabakitzne bada, ahalik eta leku gehienetan abisua eman beharko litzateke gero ez lan bikoiztuekin aurkitzeko.

ala...