[Librezale] CD afera

Jordi Blasi jblasi
Al, Aza 17, 10:45:12, CET 2003

GPL eta FDL lizentzia ez ziren jarri beharko? agian pdf eta txt formatuan?

agur,

        ea gaur gauean egin dezakedan. besteren batek arinago eta hobeto
egin baldin ba dezake, aurrera.

    Thunderbird ez dut lortu habiaraztea oraindik (lib.so.5 edo antzeko
zerbaiten faltan dabil eta ez dakit zer gehiago instalatu). Baina dagoen
moduan uzte dut nahikoa dela daukadan moduan itzulpena egiteko. Pasatuko
dizuet frogatzeko... ea gaur gauean zerbait egiten dudan. (beste bat).

Portzierto, adoz nago: Zuhar eta Zundan nik uste laguntzaile moduan
agertu behar direla. Ez da nahastu behar librezale eta zuhar.

agur,

        jordi