[Librezale] Re: El envio a Mozilla de jordi a bildua sindominio.net precisa de aprobacion

Mikel Olasagasti hey_neken
Al, Aza 10, 16:04:29, CET 2003

Bu!

Osoitz, para instalar un pakete a mano: dpkg -i pakete.deb y para mas
dudas man dpkg

Sobre la duda de si hay otras distros... yo uso gentoo, pero no e tenido
tiempo de pelearme con las locales :(

Horrez gain, sentitzen det, baina azkenaldian pixkat 'away' egon naiz
librezale proiektutik, ea mail listing-a goitik beheara irakurtzen dudan
orain zertan zabiltzazten ikusteko...

MiKeL

p.d.: Jordi, aupa ese gtetrinet xD