[Librezale] Librezale CDa | masterra behar dut

^pi^ pi
Ast, Aza 6, 13:24:45, CET 2003

rakentz-(e)k esan zuen:
> Osoitz, bidali al dizu dooteok zerbait?
>
> Gabean bidaliko dizkizut egin nuen testuaren irudiak. Nik CDan sartuko
> nuke, zer istalatu behar den jakitea ez dago gaizki.

Nik debian_instalatzen dokumentoa prestatu dezaket CD-an sartzeko ea horrela norbait bukatzera animatzen den. Zein formatuetan sartuko ditugu dokumentuak?

PDF ideia ona iruditzen?

> Ez dakit azala garakoek egingo duten, baina nik proposamen bat egiten
> det, tita batean egin det Jave programarekin. Ximplea, baina sinbolikoki
> esanguratsua dela esango nuke. Kolorea, karaktereak, irudia...dena
> aldutu daiteke errez, hobekuntzak botatzen badituzue egingo nituzke.

Gora ASCI-artea !!!!!

Hau baino formatu standarragorik ezagutzen ?

> Proposamena urrengo mezuan doa, espero det denok html formatuan
> irakurtzeko gai zaretela, ez badezue garbi ikusten esan eta twikian
> sartuko det.

Sar ezazu wikian (dana hor ipintzea ohitura ona izango dela iruditzen zait).

Nik lynx bidez ikusi det (nola ikusi bestela asci-artea) eta dotore zegok, agian buruak zabalagoak egiteko erarik balego...

<Beobidetar paranoia>

Gure sendian beti seiburuak erabili ditugu :)

Nire gurasoek dokumetu zahar batetan Euskalherriko sei probintziekin (bai sei bi nafarrak gora eta behera baturik) erlazionaturik aurkitu zuten.

Baina ez dut inoiz/inon gehiago aurkitu :(

beraz ez dut uste azalean jartzea idea ona denik (gero argibide pila ipini behrako lirateke).

</Beobidetar paranoia>

ala...