[Librezale] Librezale CDa | masterra behar dut

rakentz rakentz
Ast, Aza 6, 12:54:19, CET 2003

Osoitz, bidali al dizu dooteok zerbait?

Gabean bidaliko dizkizut egin nuen testuaren irudiak. Nik CDan sartuko
nuke, zer istalatu behar den jakitea ez dago gaizki.

Ez dakit azala garakoek egingo duten, baina nik proposamen bat egiten
det, tita batean egin det Jave programarekin. Ximplea, baina sinbolikoki
esanguratsua dela esango nuke. Kolorea, karaktereak, irudia...dena
aldutu daiteke errez, hobekuntzak botatzen badituzue egingo nituzke.

Proposamena urrengo mezuan doa, espero det denok html formatuan
irakurtzeko gai zaretela, ez badezue garbi ikusten esan eta twikian
sartuko det.

Ni txatean geratzeko prest...

irratia.com(e)k dio: