[Librezale] Re: Resumen de Librezale, Vol 4, Envío 17

tximas a_gomez
Al, Abe 22, 14:13:24, CET 2003

iepa danoi!

atzo metabolikeko norbaitekin egon nintzen irc bidez "hizketan" ta pasatu nion xfce-eu.po (xfce euskeratzeko fitzategia) ta esan zidan 3. bertsiorako soilik dela :-( Arrazoi du, probatzen egon naiz ta x-ebianentzat ez du balio. Bertako korreo zerrendan jada jarri dute bertsio berrirako fitxategia, oraindik ez dut probatu, baña haber...

beste kuestio bat ere sortu zait aurreko mezua irakurrita: kde sartzeko asmoa omen dago, xfce mantenduko dute ezta?? espero baietz ;-)

bestalde, proiektuaren koordianzioa hobeto eramateko, foroan sarrera berri bat egin liteke (ez ibiltzeko beti emilioak bialtzen...), ez dakidanez php, soluzioa bat litzateke. baña seguru hobeak badaudela!

gero arte!

tXimAS

Obtenga su E-mail GRATUITO en http://back.to/alan o  http://mipagina.zzn.com
Para obtener su propio servicio de correo electrónico basado en la Multimalla, diríjase a http://www.zzn.com