[Librezale] Librezale CDa ::GARA::

Osoitz Elkorobarrutia osoitz
Al, Abe 22, 11:26:57, CET 2003

Aupa Patxi,

Zure mezua elkarteak posta zerrendara birbidali dut. Bertako gai batzuk
EuskalGNUk konponduko dituelako guk baino askoz hobeto.

> Logotipoen jerarkiaz ere mintzatu zaizkigu.

Orden honetan agertzen dira: EuskalGNU Librezale Zuhar Zundan

Zuharrek ez du inongo arazorik logoa mugitu kendu edo egin beharrekoa
egiteko.

> Euskarazko software libreari buruz ez omen gara batere mintzatzen lan
> honetan, eta beharbada hortik ere sakondu beharko genukela.

Nik UKberrin testu inzendiario pare bat argitaratu ditut, eta
lehenbizikoari Rakentzek (uste dut) hobekuntzaren bat egin zion. Nigatik
hori oinarri gisa erabili daiteke, baina beste testu sakonago bat ere
ondo legoke.

> Diseinuaz ere ohar batzuk egin dizkigute, eta diseinadore grafiko bat,
> horretan laguntzeko prest agertu zaie. Ea zer deritzogun horri.

Primeran! Nor da?

> Urtarrilean kaleratzeko prest agertu dira. Durangoko ajeen ostean,
> urte berria, modu librean hasteko helburuagaz.

Urtarrileko zein egunetan nahi dute master berria? Orain moldakuntzak
egiteko denbora beharko dugu.

Osoitz