[Librezale] x-ebian-eu

Mikel Olasagasti hey_neken
Al, Abe 22, 10:51:53, CET 2003

El sáb, 20-12-2003 a las 19:51, tximas escribió:
> (ez dakit bidali duen mezua, zerbitzari hau...)
>
> iepa peña!

0E!!!

> hasi nauk pixkat (serioski ;-) itzultzen. 4000 lerro bakarrik ditu ;-) hauetatik dexentek zati bat dute itzulia (badirudi hitz berdina berriz azaldu ezkero, berak itzultzen duela, edo horrelako zerbait).

4000 lerro XFCE guztiya o desktop zatia bakarrik? XFCE ez det gehiegi
erabili, eta x-evian-ek zein pakete dituen XFCEtik ere enaiz gehiegi
fijatu...

> proposamen bat: posible da librezale.org edo euskalgnu.org (edo beste nonbait) x-ebian-eu ri tarte bat eskeintzea? batez ere euskeraketaren asuntoa hobeto eramateko. ideia, proiektu bakoitzaren egorea azaltzeko modu bat egotea da, norbaitek zerbait aportatu nahi badu, web bidez itzuli gabe dauden lerroak azaltzea ta idazten joatea. modu honetan edozein lekutatik proiektuan aportatzen jarraitu daiteke. agian pixkat txungoa izango da horrelako zerbait diseiñatzea (nik a$p bakarrik dakit, oraingoz, norbait php dakiena animatzen bada... ;-)

nik tartetxoa egiteko batere problemarik ez dut, ala ere librezalen
tartea egin nahi bazaio aurrera :)

Aurrekoan gnu-ko zenbait herramienta euskeratzen nenbilela eta, ideia
batzuk izan nituen 'grafikoki' .po-en egoera aztertzeko php bidez, agian
zerbait egin nezake biyar arrastian eta erakutsi... [gaur santotomasak
diala!!!]

> uste dut horrelako zerbait planteatu dela hemendik, nere ustez aurerapauso bat izan daiteke, batez ere guri lana erreztu ta jendeak parte hartzea ere errezten duelako.
>
> bueno, nahiko txapa soltatu dut...
>
> ah! osoitz, bihar listara bidaliko dizkiat xfce-ren 50 lerro (parrafo luzeenak ta inglesezko esaerak... ;-). beste norbait ere animatzen bada, esatea besterik ez dut.
>
> pd. bihar arratsaldean irc-ko kanal batean gera gintezke hitzegiteko (nik ez ditut apenas ezagutzen, norbaitek proposatzea batenbat ;-) ahal baduzue, noski (ta buruak ematen badu ;-)

> [...]

P.D.: Zuzenketa txiki bat: x-eVian da x-eBian-en ordez, orain hilabete
batzuk zendu zen lagun baten omenez :/