[Librezale] Re: XFCE-X-ebian

^pi^ pi
Ast, Abe 18, 16:11:44, CET 2003

Netiketa piska bat saiatu zentzuzko gaiak erabiltzen eposta dexente
jasotzen dudala egunero...

Jatorrizko mezua: data: og., 2003-12-18 13:37, egilea: Mikel Olasagasti

> Eunon

> Arduradunarena beharrezkoa dela argi dago. Orain... englix mailarena
> baina gehiago paketetan zatikatuta agian hobeagoa izango dela pentsatzen
> dut. Pakete batzuk 1000 string izango dituzte, eta beste batzuk 100 edo
> gutxiago, eta agian norberari X lerro eman beharrean pakete bat ematen
> zaio eta kitto... proposamena besterik ez da.
>
> Gainera, euskeratzeko egongo diren pakete batzuk beste 'talderen' batek
> edo dagoeneko hortan hari dira (GIMP kasua adibidez).... beraz guzti
> honek organizazio pittin bat behar du hasi aurretik.

Bai baina bi arduradun moeta desberdinez hitzegiten ari garela uste dut.
Gauza bat da X-ebian-eu bezala definitu genezaken barneproiektuak
arduradun bat izatea metabolik-librezale elkarlanaren arduraduna, lana
zatikatu eta banaketaren arduraduna. Pertsona honek harremanak mantendu
beharko zitukeen metabolikekin librezaleren izenean eta X-ebian
proiektuan guri interesgarri irudi daitezkeen defentsailea, baita beste
taldeeei egiten joango diren lanen berri ematen joan lanak ez daitezen
bikoiztu.

Beste gauza bat da XFCE bezalako "programa" baten euskaraketak aldi
berean arduradun propioa eduki behar duena (logikoki euskaratuko duen
berdina, bakarrik edo lantaldean) softaren egilearekin harremanetan
jarriko dena bai lana hasterakoan eta baita bukatutakoan berari
bidaltzeko har beste hizkuntzekin argitaratu dezan. Horretaz aparte
arduradun hau izango da bein euskaraketa eginik dagoenean agertzen diren
akatsen zuzentzailea.

Tximas eskeini dek XFCE-ren euskaraketa arduradun egitea, oraindik ez
dena agertu da X-ebian-eu proiektua bere ardurapena artzen duenik, nik
egingo nuke gustora lan hori baina fisikoki metaboliketik nahiko urruti
bizi naizenez x-ebin proiektuaren bileretara joatea oso zail egiten
zaidak eta honek proiektua mantsotu lezake.

> X-evian itzultzeak agian ez du horrenbesteko misteriorik (nahiago agian
> esan eta ez erre...).

Sistema hitzultzea beste edozein linux euskalduntzea bezain zaila/erraza
da.

> Skript-ak ez dirudite gauza handiak direnik... beraz programen itzulketa
> besterik ez zen izango. Gainera itzulitako programak ez dituzte x-evian
> erabiltzen duten jendearentzat soilik izango, baizik eta euskeraz edonon
> programa hori erabiltzen dutenek ere ikusiok dute (adib: xcfe
> itzultzean, nik gentoorekin instalatzean euskeraz ikusiko nuke.)

Horixe da gakoa egindako lanak ez diran x-ebianen geratzen
"komunitatearen" esku geratzen dira.