[Librezale] Re: Resumen de Librezale, Vol 4, Envío 11

tximas a_gomez
Ast, Abe 18, 13:21:02, CET 2003

iepa!!

oraindik ez dut probatzeko astirik hartu, astebukaeran hasiko naiz kañita pixkat emanten ;-)

osoitzen planteamendua ondo iksuten dut: proiektu bakoitzak arduradun bat ta honek banatzea jendiai x lerro, norberaren englix maila kontuan hartuta. gero hau dena web batean  (lirezale ?)publikatuz joatea komeni da, bestela desfasatzeko arriskua dago...

agian x-evian-en itzulketa zatikatu egin beharko genuke: skriptak, ROX, xcfe (ni arduratzen naiz ;-), gecco, qtparted... ta hauei izulirikoak gehitu (mozilla, kde?,...)

bueno, kedada bat ere egin beharko genuke pixkat zehazteko irc edo txat guneren batean, zer iruditzen??

bueno, haber martxa pixkat hartzen dugun ;-)

tXimAS

pd. osoitz, astebukaeran pasatuko dizkiat 50 lerro horiek; ze englix maila duk? parrrafo batzuk bidaltzeko moduan??

Obtenga su E-mail GRATUITO en http://back.to/alan o  http://mipagina.zzn.com
Para obtener su propio servicio de correo electrónico basado en la Multimalla, diríjase a http://www.zzn.com