=?iso-8859-1?Q?Re:_[Librezale]_Re:_Resumen_de_Librezale, _Vol_4, _Env=EDo_8?=

^pi^ pi
As, Abe 16, 13:35:27, CET 2003

Jatorrizko mezua: data: ar., 2003-12-16 13:18, egilea: Erlaitz

> Ni izan nintzen Osoitzeri esan niona XFCEa eukeratuko nuela, baina
> azkenaldian lanez lepo nabil eta egia esateko hasi ere ez naiz egin...
> Norbaitek ekin nahi badio ba has dadila ze bestela itzuli ez eta itzultzen
> utzi ere ez...

Tximas, orduan euskaraketa zure esku uzten dugu? Dagoeneko biali dizut
nik hasitakoa, gehiena automatikoki egina dago eta dana errepasatu behar
da baina...

Edozertan laguntza behar badek abisau, baina hemen esteka batzu nondik
hasteko.

Kbabelen funtzanamendua:

http://www.euskalgnu.org/azpihtmleu/proiektuak/Kbabel/dokumentazioa/index.html

XFCE Etxea: