[Librezale] Igandeko hitzaldia

Jordi Blasi jblasi
Or, Abe 12, 12:07:07, CET 2003

Imajinatzen dut Autopistatik etorriko zarela, ala "Cote Basque"
ibilbidea egin behar duzu?.

Donosti - Bilbo. Malmasin tunelak pasatu.
Getxo/Santander jarraitu
Getxo/Leioa jarraitu.
Rontegi zubia pasatu.
Zubi bukaeran bilatu Unibertsitatea, Zentru komertziala eta Gasolindegia
markatzen duen alboko karrila. Karril honetan jarraitu eta EZ sartu
unibertsitateko bidean.
Gasolindegia pasatu (edo bertan gelditu, depositoa bete eta Herriko
ekonomiari fabore bat egin).
"Cambio de Sentido", "Centro Comercial" eta Udondo markatzen duen
eskumako bidea hartu. Errepidepetik doan tunel batetik pasatuko zara eta
hortik zuzen jarraitu Gaztetxea eskuman topatu arte.
Badaezpada hemen ba daukazu markatuta non dagoen (leioa002 nodoa)
http://nodos.bilbowireless.net/mapas3.php?zona2=b06105

Eta galtzen ba zara Osoitz deitu.

agur,

        jordi