[Librezale] X-ebian

Gimp gimp
Ast, Abe 18, 01:23:02, CET 2003

Kaixo!. Dirudienez atzo akats "ttiki" bat izan nuen X-ebianekin. Ez dakit
nola baina ez zen X-ebian instalatzen saiatu nintzena, Linex baizik. Bueno,
ba gaur probatu dut eta oso impresio ona izan dut. Hala ere ez dakit
zergatik baina beste partizioak ez ditut ikusten, ez windowsenak, ez
mandrakerenak. Hori zergatik?.

Bueno, ba hori, oso oso gustokoa izan dudala, batez ere gimp-en bertsio
berria ikusi dudanean :-D

Badut gogoa euskarzkoa ikusteko, jejeje. Gero suposatzen dut instalatzen
ahal direla programa gehiago. ezta?.

Ez dakit proiektorako laguntzarik nahi duzuen, baietz suposatzen dut. Hala
bada, interesgarria litzateke zenbait erakundeekin bilera formal bat egitea.
Adibidez AEK, OINARRIAK (Nafarroan), sindikatuak eta euskararen munduan
dauden erakunde guztiak. Euskaratzeko, zabaltzeko eta garatzeko  laguntza
handia ematen ahal dute. Beste aldetik, horrela, Euskal Herriko distribuzio
estandarra bihurtzen ahal dugu. guztiok erabiliko duguna. Ni CGT/LKN
sindikatuan nago eta nahi baduzue, horretaz arduratzen ahal naiz, behintzat
Nafarroa mailan. Hori bai, mintzaldia eta proiektuaren azalpenak eta
helburuak zuetako batek eman beharko luke.

IZAN ONGI.
--
katubeltz

Kaixo! (http://www.kaixo.com)