[Librezale] Izarkom eskola martxoan

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Lar, Ots 10, 17:48:01, CET 2024

Kaixo:

Izarkom eskolan parte hartzera gonbidatu gaituzte:
https://www.izarkom.eus/izarkom-eskola/

Hilero Bilbon ireki duten zentro berrian mahai-inguruak eta antzeko
ekitaldiak antolatzen hasi dira. Martxoaren 20koa: Euskarak mundu
digitalean duen presentzia aztertu eta egoerari aurre egiteko gakoak
proposatzea.

Hauek dira gonbidatu dituzten eragileak:
   - Pantailak euskaraz
   - PuntuEUS
   - Librezale-Gaitu
   - Azkue fundazioa

Beste hiruretatik pertsona batek parte hartuko dutela esan dute.
Izarkomeko Urtzi Ugaldek telefonoz deitu zidan eta nik ere baiezkoa eman
nion. Gaitugatik deitu zidan baina hori Librezaleko ekimena zela eta
mahai-inguru horretan Librezalek parte hartzea gomendagarria ikusten
nuela esan nion. Azalpenaren ondoren uste dut horregatik jarri duela
"Librezale-Gaitu" delakoa.

Ondo iruditzen zaizue?

Ados bazaudete, ni joango naiz eta ordainduko dizkiguten 100 euroak
Librezalerako izango dira.

"Euskarak mundu digitalean duen presentziari" buruz, egungo egoerari
buruz eta euskara indartzeko gakoei buruz norbaitek hemen zerbait
partekatu nahi badu, primeran! Hausnarketak, estekak, lehentasunak,
estrategiak, ideiak... denak ondo etorriak izango dira eta ahal dudan
heinean berauek transmititzen saiatuko naiz!

Eskerrik asko eta ondo izan,