[Librezale] Gaituko ahozko grabazioekin arazoak

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Ast, Urr 19, 21:10:27, CEST 2023

Kaixo Julen:

Oraintxe probatu dut eta ondo dabilkit. 503 erroreak esan nahi du
zerbitzua ez dagoela erabilgarri, baina ez dirudi hori egia denik. Agian
sareko arazoren bat izango duzu?

Saiatu zara gailu desberdinekin? Eta sareko konexio desberdin birekin?
Batzuetan, modu batera ibiltzea eta bestera ez, arazoa non dagoen pistak
eman ditzake...

Ondo izan,
Txopi.

OHARRA: Julen ez dago posta-zerrenda honetara harpidetuta. Norbaitek
erantzuten badio hartzaile bezala Librezale jartzeaz gain jar dezala
maxixatzen a bildua maxixatzen.eus ere.

23/10/18 11:37(e)an, Maxixatzen Euskaldunon elkartea , Librezale-en
bidez igorleak idatzi zuen: