[Librezale] Common Voice proiektuaren inguruan hitzegiteko info eske...

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Al, Urr 9, 22:14:32, CEST 2023

Kaixo:

Antxeta irratikoari eskatutakoa bidali diot.

Ondo izan,
Txopi

2023(e)ko urriakren 9(a) 18:57:52 (CEST)-(e)an, "aitor , Librezale-en bidez" <librezale a bildua librezale.eus>-(e)k hau idatzi zuen: