[Librezale] Gaitu proiektua - HIRUKA

Ander Zarraga kazeta3 a bildua hiruka.eus
Ast, Aza 9, 14:09:03, CET 2023

Kaixo, Txopi:

Eskerrik asko prest egoteagatik. Esan bezala, Euskararen Eguna dela eta
argitaratuko dugun aldizkarian GAITU programaren berri eman nahiko genuke,
eta, horretarako, egitasmoaren xehetasun batzuk galdetu nahiko nizkizueke.
Ezer baino lehen, suposatzen dut Marko Txopitea izango zarela; erantzunak
zure izenean jarriko ditugu edo nahiago duzu Librezaleak elkarteko kideak
soilik aipatzea?
Erantzunak hurrengo astean zehar jaso beharko nituzke aldizkarian sartzeko
denbora nahikoa izateko.

Hauek dira pentsatuta nituen galderak; besterik bururatzen bazaizue aipatu
lasai:

   1. Zergatik da garrantzitsua adimen artifizialari euskara irakastea?
   2. Eta zergatik ahotsa grabatu?
   3. Zer egiten da gero grabatutako ahots horiekin?
   4. Nola funtzionatzen du grabaketak egiteko prozesuak?
   5. Ahotsak biltzeko *Common voice* software librea ari zarete
   erabiltzen, zergatik da hori garrantzitsua?

Eskerrik asko eta laster arte!

*Ander Zarraga | Kazetariakazeta3 a bildua hiruka.eus944 911 337  |  645 725
928Martikoena, 16
<https://maps.google.com/?q=Martikoena,+16&entry=gmail&source=g>, 2.
solairua · 48992 Algorta (Getxo)Digitala <https://hiruka.eus/>    Twitter
<https://twitter.com/HirukaEus>   Facebook
<https://www.facebook.com/HirukaEus>   Youtube
<https://www.youtube.com/channel/UC8lh2Lo-_F0rbWvdzwZ0NbQ>   Flickr
<https://www.flickr.com/photos/hirukaeus/>   Instagram
<https://www.instagram.com/hirukaeus/>*

Hau idatzi du Txopi (txopi a bildua ikusimakusi.eus) erabiltzaileak (2023 aza. 8(a),
az. (21:45)):