[Librezale] Gaitu proiektua - HIRUKA

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Ost, Aza 8, 21:45:02, CET 2023

Kaixo, Ander:

Pozten gara HIRUKA aldizkariak gai honen inguruan zerbait argitaratu
nahi izateaz.

Ondo baderitzozu bidali galderok librezale a bildua librezale.eus helbidera eta
zerbait idatziko dizugu bueltan. Esaguzu mesedez noizko behar duzun
erantzuna eta zenbat hitz edo hizkira mugatu behar garen.

Eskerrik asko eta laster arte,
Txopi.

23/11/6 15:00(e)an, Ander Zarraga , Librezale-en bidez igorleak idatzi zuen: