[Librezale] [Common Voice] Librezale

Garbiñe Garagarza ggaragarza a bildua topagunea.eus
Lar, Maiatza 27, 21:31:34, CEST 2023

Jo, ba mila esker Txopi prestuasunagatik ta hain azkar erantzutearren ere!

Ea beste kideek zer dioten, eta hitzordu bat adosten degun.

Eskerrik asko, berriz ere!
Asteburu on denoi!

Txopi <txopi a bildua ikusimakusi.eus> igorleak hau idatzi zuen (2023 mai. 27, lr.
13:24):