[Librezale] [Common Voice] Librezale

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Lar, Maiatza 27, 13:24:32, CEST 2023

Kaixo, Garbiñe:

Eskerrik asko zure mezuagatik. Ni animatzen naiz ahal dudan heinean zuei
laguntzen baina Tabakaleran adibidez ez nintzen egon. Ea taldetxo bat
animatzen garen eta bideo-bilera bat adosterik dugun.

Nor gehiago animatzen da?

Ondo izan,
Txopi.

23/5/26 11:55(e)an, Garbiñe Garagarza , Librezale-en bidez igorleak
idatzi zuen: