[Librezale] Librezale Mezu-Bilduma, 136 bilduma, 2. zenbakia

Aitor Salaberria trslbrr a bildua gmail.com
Al, Ots 13, 12:29:54, CET 2023

Kaixo Miel!

Gustu handiz hartuko dut erreleboa.

Joomlaren edukia oso zabala da, proiektu ederra. Crowdinen kate batzuk
itzultzen eta ikusten aritu nintzen eta zalantzak ditut termino batzuekin.

Asko eskertuko nuke zure laguntza.

Mila esker!

Aitor Salaberria