[Librezale] Gnome Subtitles zergatik ez dago euskaraz?

Alexander Gabilondo alexgabi a bildua disroot.org
Ast, Ots 9, 19:09:46, CET 2023

23/2/9 16:37(e)an, Asier Sarasua , Librezale-en bidez igorleak idatzi zuen:

> 23/2/9 12:37(e)an, Alexander Gabilondo , Librezale-en bidez igorleak
> idatzi zuen:

> Kaixo,
>
> Niri euskaraz agertzen zait (Fedora 37n).
>
> Asier.

Nik Luberri 22.04n bai Debianeko biltegitik 1.6 bertsioa eta Gnomek
Ubunturako proposatzen duen PPA (|ppa:pedrocastro/ppa) |1.8 bertsioa
ingelesez agertzen zaizkit. Misterio.

Alex