[Librezale] Fwd: Librezaleek lokalizatutako bideojokoak

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Al, Abu 22, 17:49:14, CEST 2022

Kaixo:

Gai honen inguruan, gogoan dut uztailean Librezaleko txatean galaipak
Game Erauntsiako batek idatzitako artikulu hau pasa zigula:
https://gamerauntsia.eus/bloga/bideojokozaleak-bideojokoak-sortzen-kode-irekia/

(lehen partea da, beste biak ez dira software libreari buruzkoak)

Artikulua bikaina zela eta eskerrak eman nituen. Horretaz gain,
GCompris, Mindset eta hemen aipatzen diren joko libreak ere egon
badaudela aipatu nuen txatean:
https://librezale.eus/wiki/AndroidEuskaraz

Ez dakit iruzkin hori Maitane Jurguita eta Itziak Zorrari helduko
zitzaien. Beraz, epostaz berriz egitea komeniko litzatekeela uste dut.

Wikiko orrialde horretan "Shattered Pixel Dungeon" jolasa Osoitz
Elkorobarrutiak eta Aitor Kortinak euskaratua dela aipatzen da. Gogoan
dut duela urte batzuk Osoitzek euskaraketa hori txatean aipatu zuenean
eta bertako batzuk jokoa probatzen ibili zirenean.

Maitanek bere epostan aipatzen dituen beste 2 jokoei buruz (openttd eta
worms armaggedon) ez dut ideiarik ere. Gure wikian ez dira aipatzen.
Eposta hau bidali eta jarraian txatean galdetuko dut ea bertako
norbaitek horien inguruan zerbait dakien. Hala bada, norbaitek mezu hau
erantzungo du informazioa osatuz.

Ondo izan,
Txopi.

22/8/21 10:12(e)an, Ander Elortondo , Librezale-en bidez igorleak idatzi
zuen: