[Librezale] Foroa, zaborra eta arau aldaketa

Julen julenx a bildua gmail.com
Ost, Eka 4, 10:03:49, CEST 2008

On Tue, Jun 3, 2008 at 10:56 PM, pi <pi a bildua beobide.net> wrote:

> Orain gutxi gure sysadmin-ak eta biok eguneratu dugu foroa, hori bai itxura pikutara joan da baina duen portamoldea
> ikusi beharko, bide batez itxuraren asuntoa nork egin zuen badakizue? Ibonek? Ez dut aurkitzen zer aldatu behar
> dudan.
>
> ala...

Itxura Ibonek landu zuen eta nik dakidala foroak include xinple bat
zuen goiburua eta estiloak kargatzeko.

Goizean ikusi dut spam mezu potolo xamar bat sartu dela eta 10bat
botek eman dutela izena. Hori kontrolatzeko uste dut Captcha Box[1]
gehigarria aukera ona izan daitekeela. Batetik, erabiltzaileen
izen-emateak filtratzen dira eta bestetik erregistratu gabeko
erabiltzaileei mezuak bidaltzeko aukera ematen zaie.

Julen.

[1] http://www.punres.org/files.php?pid=250