[Librezale] Foroa, zaborra eta arau aldaketa

pi pi a bildua beobide.net
As, Eka 3, 22:56:24, CEST 2008

3ARRANO-(e)k esan zuen:
> Eta ez al dago aukerarik harpidedun ez direnen mezuak editatzea
> debekatzeko?

Nik ez dut moduarekin jotzen beintzat.

> Bestela, ulertzen dut hartutako neurria. Ni ere noizean behin ibiltzen
> naiz zaborra kendu nahian, eta ikusi ditut eztabaida ugari spamaren
> erruz guztiz hondatuta...

Orain gutxi gure sysadmin-ak eta biok eguneratu dugu foroa, hori bai itxura pikutara joan da baina duen portamoldea
ikusi beharko, bide batez itxuraren asuntoa nork egin zuen badakizue? Ibonek? Ez dut aurkitzen zer aldatu behar
dudan.

ala...
A non-text attachment was scrubbed...
Name: signature.asc