[Librezale] Xuxen -> Gunea prest

rakentz a bildua euskalerria.org rakentz a bildua euskalerria.org
As, Abe 19, 20:18:22, CET 2006

>Mikel Olasagasti-(e)k idatzi zuen:

>retorirakak efektua egingo ote duen jakin arte... bi egun
>itxaroten dugu?
>
>Ni sinadura bilketa egitearen alde nago baina egin beharrik
>ez badago hobeto. Ea IXA eta Elekarekin harremanak dituen
>horrek zerbait lortzen duen. Horrela ez bada, berak ere
>eskaria publikoki egin beharko du aldaketa bat lortu nahi
>badugu :-)

Primeran iruditzen zait egin dezutena.
Berandu iritxi nauk baina saiatuko nauk ahal den ohiartzun
handiena izan dezan.
Sinatzeko botoi bat edo jarriko nuke, jendea galdu egingo
dek.

Boo, ongi izan denak!
Xabi.