[Librezale] Common Voicen berriak: Bergaran grabaketa maratoia

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Ast, Urt 6, 20:32:24, CET 2022

21/11/17 19:21(e)an, Txopi , Librezale-en bidez igorleak idatzi zuen:
[..]
> Ez da inor animatzen euskaraketan laguntzera?

Kaixo:

Ibon Idoiagari esker orrialde hori euskaraz dago orain. Eskerri asko
zure laguntzagatik!

Esaldi pare batekin arazoak izan nituen eta txatean lagundu ninduten.
Webguneko edukiak 2 astean behin edo eguneratzen dira eta azkenean
orrialde osoa euskaraz egoteak luzetxo jo du baina badago prest.

Eskerrik asko lagundu duzuen guztioi. Eta bide batez, urte berri on!

Ondo izan,