[Librezale] euskararen aholku batzordeko bilera

Porrumentzio porrumentzio a bildua riseup.net
Or, Urr 15, 10:00:43, CEST 2021

Egunon Ander, negatik eman horren berri lasaiaskoan!
Interesgarriak emateute jorratu beharreko gaiak. Azalduko mesedez aipatutako hiru egitasmoak?

2021(e)ko urriaren 15(a) 09:05:29 (CEST)-(e)an, "Ander Elortondo , Librezale-en bidez" <librezale a bildua librezale.eus>-(e)k hau idatzi zuen: