[Librezale] Valveri steamOS euskaratzeko baimena ematea

Ander Elortondo ander a bildua elortondo.net
Ost, Abe 22, 15:12:00, CET 2021

Kaixo:

Kontua da ez dela zuri edo beltz. Horregatik nik ere ez daukat oso argi.

SteamOS librea da?  BAI

steam bezeroa? EZ

Valve jolasak? nik uste ezetz edo ez behintzat garrantzitsuak.

Eskaera euskara itzulpenak egitea baimentzea da, hots, euskaratu ahal
izatea.

dena pack batean doa, bai librea eta bai pribatiboa.

horregatik nik ere ez daukat argi librezalek eskaera babestu behar duen,
ikuspegi sozilinguistiko eta euskalgintzatik begiratua erabat
estrategikoa den arren.

egun pare bat barru adostasun handiagorik ez badago behintzat, librezale
izena ez agertzeko adieraziko diet.

izan libre izan euskaldun!
Ander

21/12/22 13:46(e)an, ibai--- , Librezale-en bidez igorleak idatzi zuen: