[Librezale] Miel Loinaz naiz, Joomla euskal itzulpenaz arduratzen naizena

Miel Loinaz mloinaz92 a bildua gmail.com
Ast, Abe 9, 06:24:53, CET 2021

Egun on
Orain arte urte batzuetan Joomlaren euskal itzulpenaz arduratu izan naiz.
Baina zahartzen ari naiz, eta ardura hori beste norbaiti pasatu nahi nioke.
Nire itzulpenen bertsio desberdinak kontsultatzeko webgune batean kontsulta
bat muntatua daukat:

Ihttp://miel.125mb.com/bilatuJ3b/searchJ3en.htm
<http://miel.125mb.com/bilatuJ3b/searchJ3en.htm>
http://miel.125mb.com/bilatuJ3b/bilatuJ3eu.htm

Itzulpenak ikus ditzakezue bi webgunetan aplikatuta ere:

Nafarroako Erlezainen Elkartearena:
http://www.apidena.org/index.php/eu/

Eta nire adiskide den Irurtzungo ebanista eta erlezale batena:
http://www.karpinter.net/eu/

Laburtuz: zuen artean inor balego Joomlaren euskal itzulpenaz arduratzeko
gogoa duena, nik pasatuko nioke daukadan informazio guztia.

Animo, eta izan ongi!
Miel