[Librezale] GMail hartzaileak

Mikel Olasagasti mikel a bildua olasagasti.info
Lar, Api 24, 10:53:56, CEST 2021

Hau idatzi du Mikel Olasagasti (mikel a bildua olasagasti.info) erabiltzaileak
(2021 api. 23, or. (19:25)):

> DKIM konfiguratu dut eta Googlek onartzen du. Pasahitza
> berreskuratzeko mezu batekin saiakera egin dut eta iritxi da
> gmail-era, baino spam bezala gorde du.

Orain DMARC ere konfiguratuta dago. Egin dudan saiakeran mezua ondo
iritxi da eta ez da spam bezala klasifikatu.

Mezu hau bidaltzen dut baieztatzeko eta ea norbaitek konfirmatu
dezakeen berdina gertatzen zaiela.

Mikel