[Librezale] firefox relay zerbitzua

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.eus
As, Maiatza 5, 08:22:27, CEST 2020

Aupa!
Mozillak zerbitzu berri bat martxan jarri du gure posta jarraipenak eta
HackingĀ  arriskuak kentzeko. Klik batean posta alias bat sortu eta gero
posta horretan zaborra etorriko balitz klik bakar batekin berriz alias
hori ezabatzeko. Pribatutasun beste hainbat erabilera ere izan ditzake
edo hainbat tokitan izena eman ahal izatea zure datu pertsonalak eman
gabe. Potoonen (Mozillaren itzulpen plataforma) sartu naiz eta ez dut
itzupena egiteko aukerarik ikusi.

Edonola zerbitzu interesgarria delakoan: https://relay.firefox.com/

izan libre, izan euskaldun!

Ander.