[Librezale] Librezaleren asanblada berria

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Lar, Eka 20, 19:41:25, CEST 2020


20/6/20 19:13(e)an, Osoitz E igorleak idatzi zuen:
> Kaixo Txopi,
> 
> Zuk ondo dakizu badirela bi urte asanblada baten beharra zegoela esan
> nuela, eta motiboak ez zutela zerikusirik HeL taldearekin. Aurretik gure
> artean erabaki bagenuen Librezale ez nahastea erakunde publiko batek
> eskainitako diruarekin egindako proiektuekin, gero indarrez, galdetu
> gabe, jarri nahi izan zen gure logoa. Eta ez dut publikoki gehiago esan
> nahi.

Ez dakit zertaz ari zaren, benetan.

> 
> HeL aurrekaririk ez duen beste erabilera bat da eta honek ere asanblada
> bat eskatzen zuela uste dudala esan dut, behin baino gehiagotan.
> 
> Azkenean eztanda egin dut bai, barkamena eskatu dut horregatik, baina
> horren aitzakiarekin gauzak ez nahastea eskatuko nizuke egiaren jakitun
> zarenean.
> 
> Begirunea zor diodan pertsona bati konfidantza agindu diot, eta ez dut
> matraka gehiaho emango.
> 
> Osoitz
> 
> Txopi <txopi at ikusimakusi.eus> igorleak hau idatzi zuen (2020 eka. 20,
> lr. 18:45):
> 
>     20/6/15 23:57(e)an, Dabid igorleak idatzi zuen:
>     > Kaixo guztioi,
>     >
>     > Eztabaida honen harira gai desberdinak aipatu beha direla uste dut:
>     >
>     > 1. Errespetu falta
>     >
>     > Txat gelan errespetu falta nabarmenak egon direla uste dut, eta horri
>     > ere heldu beharko genioke asanbladan. Asanbladako gai orderenean
>     sartzea
>     > proposatzen dut. Egoera askatu nahi baldin badugu, elkarri zor diogun
>     > errespetutik hasi beharko ginateke.
>     >
>     > 2. Gaizki-ulertua
>     >
>     > Bat nator Anderrekin eztabaida guzti hau gaizki-ulertu batetik
>     abiatzen
>     > dela esaten duenean. Hitzaldian inork ez zuen diru publikorik eskatu.
>     > Administrazio publikoak, hezkuntza bere konpetentzia den eñean,
>     > burujabetza teknologikoa eta software librea bermatu behar zituela
>     esan
>     > zen. Agian ez hitz hauekin. Horixe da HEL taldean _egin_ dena azken
>     > urteotan. Komunikatua adostu, sinadura bilketari ekin, hezkuntza
>     > komunitateko aktore desberdinekin bildu... Dena den, argigarria dirudi
>     > aipatzea mahai-inguruko partaide bakoitzak nork bere iritzitik parte
>     > hartu behar zuela eta kasurik txarrenean administrazio publikoa
>     > interpelatuko lukeena HEL izango litzatekeela eta ez, aipatu zen
>     bezala,
>     > Librezale.
>     >
>     > HEL, behintzat alde ekonomikoari dagokionez, autogestioan oinarritzen
>     > den taldea da. Norberaren borondatez egiten ditugu egiten ditugunak,
>     > azpiegitura minimo bat behar dugu eta Librezalen azpiegitura
>     > konpartitzea erabaki genuen. Orain beste gauza bat erabaki nahi
>     badugu,
>     > primeran. Eztabaidatu dezagun.
>     >
>     > Puntu honekin bukatzen joateko, HEL-ko partaide naizen eta topaketen
>     > antolakuntzan lagundu dudan eñean, Librezaleren txat gelan erdi
>     estalita
>     > esan den gezur bat ezeztatu nahi dut: HEL-en ez dagoela
>     > eztakitosondonongo batzorde nagusirik eta han ere erabaki gehienak
>     > (denak esango nuke), kontsentsuan oinarritu direla.
> 
>     Bai, hau oso desegokia iruditu zitzaidan niri ere. Librezalen bakarrik
>     daudenentzat, HEL zer den ulertzen kostatzea uler dezaket. Nik argi dut
>     eta oso lasai nago egin dugun ezer Librezaleren aurka joan ez dela
>     badakidalako.
> 
>     >
>     > 3. Taldeen bateragarritasuna
>     >
>     > Uste dut talde bien koexistentzia bermatu daitekeela. Gaur egungo
>     > egoeran ere. Bateragarri ikusten ditut ildo biak eta ez dut uste
>     > elkarrekiko baztertzaileak direnik. Baina hau asanbladan eztabaidatuko
>     > dugunez, asanbladan arrazoituko dut.
> 
>     Honekin ere guztiz ados. HEL taldea Librezaleren eraginez eta laguntzaz
>     sortu zen. Hasieran ez genekien taldearen jarduna norazkoa izango zen
>     ezagutzen ez ginen jende berri pila bat bildu ginelako, baina azken
>     urteetan zenbait aurrez aurreko asanblada egin ditugu eta beste hainbat
>     bilera desberdin ere. Taldearen jarduna eta norabidea orain askoz
>     argiago daude eta Librezaleko kideok eta guk bezalatsu pentsatzen eta
>     funtzionatzen duten pertsona eder mordoxka batzuek (lehen ere ez zeuden
>     oso urrun Librezaletik) software librea hezkuntzan sustatzeko lanean
>     dihardugu. Nire ustez Librezaleko kideok eta taldea bera oso pozik
>     egoteko zerbait da, dakigun bezala hezkuntzan software librea,
>     pribatutasuna eta teknologia modu kontziente eta burujabean planteatzea
>     oso onuragarria balitzateke.
> 
>     Softwarea euskaratzen gabiltzanak, ikastetxeetan, osasun zentroetan,
>     enpresetan, maila pertsonalean, lagunen artean edo beste edozein arlotan
>     software librea bultzatzen gabiltzanak, burujabetza teknologikoa indartu
>     nahi dugunak, gizarte euskaldunago bat nahi dugunak.. oso orbita
>     antzekoetan mugitzen gara eta gauza askotan ados egongo ez bagara ere,
>     beste gauza askotan bat gatoz. Batzen gaituzten horiek lantzea lortuko
>     bagenu, orain arte baino modu koordinatuago batean, eztabaida honek asko
>     merezi dezakeela uste dut. Jolastu nahi dugun jolasaren arauak zehazteko
>     gai bagina, denon artean, elkar ulertzeko jarrerarekin, gauza pila
>     egiteko gai izan gaitezkeela uste dut. Hori da nire ametsa, Hezkuntzan
>     (ere) Librezale, Librezaleren beste zutabe bat bihurtzea. Eta
>     etorkizunean zutabe gehiago eraikitzea, eta denok partekatzen ditugun
>     euskararen eta software librearen balore horiekin, gero eta
>     eraginkorragoak izatea eta gauza gehiago egitea.
> 
>     Aukera hemen dago. Nik ez daukat ideiarik hori nola egin. Talde bat eta
>     bestea urte mordoxka bateko tartearekin sortu dira, partaideek ere
>     badituzte, batez beste, alde batzuk, baina jatorri, eragin arloa eta
>     ibilbidea ikusita dena ulergarria eta logikoa begitantzen zait. Kontua
>     da, talde bien kide naizen aldetik eta lehen pertsonan bizi izan ditudan
>     urrats guztiak ikusita, talde biak guztiz bateragarriak iruditzen
>     zaizkidala. Hori bilatu nahi dut eta badakit ez naizela bakarra. Ez hori
>     bakarrik, Librezale modula baten APIa edo protokoloa edo dena delakoa
>     zehazten ausartuko bagina, askoz hobe. Orbita bertsuan gabiltzanak
>     aurrera egiteko eta bilatzen ditugun helburuak lortzeko aukera gehiago
>     izango ditugula uste dut.
> 
>     >
>     > 4. Asanblada
>     >
>     > Ondo deritzot asanblada.
>     >
>     > Dirudienez gai asko daude jorratzeko, batzuk garrantzitsuak.
>     Formatuari
>     > dagokionez ere eztabaidatu da txat gelan. Fisikoa, birtuala ala mixtoa
>     > izan behar duen eztabaidatu beharko genuke. Aukeran argumentuekin.
>     >
>     > Ni mixtoa egitearen aldekoa naiz. Covid19-a dela eta uste baitut
>     > pertsona askok beraien harreman sozialak ezinbestekoetara mugatuko
>     nahi
>     > izango dituztela (hala eskatu du taldekide batek gainera). Hala nahi
>     > duenak joan dadila fisikoki osasun baldintza minimoak bermatzen
>     ditugun
>     > bitartean (gela aireztatua, 2 metroko distantzia, musukoa...) eta ez
>     > duenak nahi fisikoki parte hartu, har dezala parte birtualki. Ez naiz
>     > gai proposamen honen arazoa zehazki non dagoen antzemateko (oraindik
>     > inork ez baitu honen kontra argumentatu).
>     >
>     > Beste proposamen bat ere egon da: asanblada kalean egitea.
>     >
>     > Fisikoa lehenetsiko nuke, baina ez nuke inor baztertuko bere osasunari
>     > kalte egin nahi ez diolako, osasunari dagokionez erosoago sentitzen
>     > delako etxean edo Europako mugak irekiko direlako (planteatu ahal
>     diren
>     > argudioekin ados egon edo ez egon beste kontu bat da, baina ez dut
>     uste
>     > koronabirusen inguruan hemen eztabaidatu behar dugunik).
> 
>     Asanblada fisiko bat antolatu dezakegu, aurrekoak bezala, baina
>     urrutitik parte-hartzeko azpiegiturarekin. Azken bilera ez genuen Bilbon
>     egin nik bilatu nuen lokal batean. Oso oroimen txarra daukat baina
>     esango nuke bilera horretan kide batek urrutitik parte hartu zuela. Gaur
>     egungo tresnekin parte-hartze misto hori hobeto egiteko gai izan beharko
>     ginateke.
> 
>     Nigatik, saia gaitezen, baina aurrez aurrekoa lehenetsiko dugula
>     argi utziz.
> 
>     >
>     > 5. Ondorioak
>     >
>     > Lehen puntura bueltatuko naiz.
>     >
>     > Eztabaida honek ondorio txarrak izan ditzake. Ez eztabaidak berak,
>     > baizik eta jarrerak. Bat baino gehiago izan gara jarrerak
>     kritikatu eta
>     > mesedez eztabaida baretzeko eskatu dugunok. Nik argi daukat: asanblada
>     > prestatzen laguntzeko prest nago, baina hemendik aurrera jarrera
>     ez bada
>     > aldatzen, ez dut asanbladan parte hartuko. Ez nagoelako prest
>     > Librezaleko kide batzuekiko egon diren jarrera gaitzesgarri batzuk
>     > saritzeko.
>     >
>     > Ondo izan.
>     >
>     > [1] https://hezkuntza.librezale.eus/honi-buruz/
>     >
>     >
>     > 20/6/15 13:47(e)an, Ander Elortondo igorleak idatzi zuen:
>     >> Aupa guztiori:
>     >>
>     >> Eztabaida honek asanblada berri bat martxan jartzea gauza positiboa
>     >> da, guztiok elkartzea eta lasaitasunez hitz egitea, kontzeptuak
>     >> argitzea, jokabideak definitzea edo beharrezko ikusten dena azaltzea
>     >> beti mesedegarri.
>     >>
>     >> Edonola *gauza bat argitu beharrean sentitzen naiz, eztabaida gaizki
>     >> ulertu batek piztu duela*, hau izan zen abiarazlea:
>     >>
>     >> "[...] Ez zait buruan sartzen nola egin den batzar hori Librezaleren
>     >> izenean, diru publikoaren eskean dabilena nire ustez ez daki zergatik
>     >> sortu zen Librezale. [...]"
>     >>
>     >> *Nik bideo ikusita, ez nuen inor entzun diru publiko eskean.*
>     >>
>     >> Hezkuntza publikoko azpiegiturak administraziori dagozkiola esatea
>     >> ospitale publikoak hornitzea administrazioari dagokiola esatea
>     >> besterik ez da. Noski hezkuntza publikoan administrazioak inbertitzen
>     >> duela, hori hala da. Ez da iritzi bat. Nork egiten ditu inbertsioak?
>     >>
>     >> Librezaleko kide batek inbertsio hori nolakoa nahi du, librea ala
>     >> pribatiboa? Nik uste, hortik datorrela HEL sorrera.
>     >> Borroka hori librezale taldeari dagokio? orain arte Ez.
>     >> Librezale printzipioekin talka egiten du?  Nik orain arte ez dut
>     >> ikusten, (HEL diru-laguntza eske hasiko balitz bai.)
>     >>
>     >> Nik Julen bezala " talde, ez elkarte, diru-laguntzarik ez,asanblada,
>     >> egin > hitz egin." ikusten dut taldea, eta orain arte HEL ere horrela
>     >> jardun da ez?
>     >>
>     >> Egin dezagun asanblada, lasaitasunez eta giro onean elkartu eta
>     jarrai
>     >> dezagun Euskal Herri euskaldun eta libre baten alde.
>     >>
>     >> Izan libre izan euskaldun!
>     >> Ander.
>     >>
>     >>
>     >>
>     >>
>     >>
>     >> Mezu hau jaso duzu <mikelgs at ni.eus> helbidetik (2020 eka. 15, al.
>     >> (13:05)):
>     >>
>     >>     Kaixo Assar,
>     >>
>     >>     Niri ondo etorri zait zure mezua (HeL taldekoa naiz, gerora
>     >>     Librezalera
>     >>     hurbiltzen hasi dena).
>     >>
>     >>     Ostegun honetan HeL-eko bigarren topaketa dago. Eskertzekoa
>     litzateke
>     >>     lasaitasun pixka bat, hori antolatzen ari direnek urduritasuna
>     >>     horrekin
>     >>     bakarrik izan dezaten. Lasai hartu, gauzak ondo egingo ditugu
>     eta.
>     >>     Bai
>     >>     Librezale taldea eta bai Hezkuntzarako ekimena sendoago atera
>     >>     daitezela
>     >>     honetatik!
>     >>
>     >>
>     >>     Hemen behean kopiatzen dut matrix-telegram gelan egondako
>     eztabaida
>     >>     (tarteko mezu batzuk kendu ditut, itzulpenei buruzkoak zirelako).
>     >>     Edonork irakurri ahal izateko hemen eta akaso posta zerrendan
>     hobeto
>     >>     gordeta geratzen delako:
>     >>
>     >>
>     >>     2020-06-11 (HeL-ek antolatutako 1. streaming topaketa)
>     18:00-19:00
>     >>
>     >>     Osoitz
>     >>     Librezaleren izenean hezkuntzaren inguruan egin den batzarra
>     >>     entzun dut
>     >>     gaur. Ez zait buruan sartzen nola egin den batzar hori
>     Librezaleren
>     >>     izenean, diru publikoaren eskean dabilena nire ustez ez daki
>     zergatik
>     >>     sortu zen Librezale.
>     >>
>     >>     txopi
>     >>     Osoitz gaizki-ulertu bat dagoela uste dut. Topaketa horiek
>     >>     "Hezkuntzan
>     >>     ere Librezale" taldeak sortu ditu. Logo propioa du,
>     komunikazio eta
>     >>     koordinazio talde desberdinak ditu, 2017an sortua da eta
>     webgunean
>     >>     hau
>     >>     dio:
>     >>     Screenshot_20200611-214741_1.png
>     >>     Descargar Screenshot_20200611-214741_1.png (497.29 KB)
>     >>     LogoKarratua.png
>     >>     Descargar LogoKarratua.png (773.65 KB)
>     >>     Librezalek ez ditu topaketa horiek antolatu.
>     >>
>     >>     Osoitz
>     >>     Ondo ulertu badut esan nahi daidazuna, aparteko talde bat da ,
>     >>     independentea, Librezalerekin zerikusirik ez duena, bai?
>     >>
>     >>     txopi
>     >>     Edukiari dagokionez, itxaron dezagun ordu bateko grabaketa
>     publiko
>     >>     egitera eta diru publikoa eskatzearena aztertuko dugu. Ea zein
>     >>     gonbidatuko esan duen, nola esan duen, zertarako eta abar.
>     >>
>     >>     Osoitz
>     >>     Horrela bada, ulertzen ez dudana da zergatik aparteko talde
>     horrek
>     >>     Librezaleren izena erabiltzen duen
>     >>     Ezatabaidatzen ari garen guzti hau, zein asanbladatan erabaki da?
>     >>
>     >>     txopi
>     >>     Posta zerrendan aurkeztu nuen taldea bere garaian, azpidomeinua
>     >>     eskatu
>     >>     nuenean. Urte guzti hauetan inork ez du hitz txar erdirik
>     esan. Gure
>     >>     azpiegitura erabiltzen dute guk eskaini genielako.
>     >>
>     >>     Osoitz
>     >>
>     >>          Urte guzti hauetan inork ez du hitz txar erdirik esan.
>     >>          Barkatu?
>     >>
>     >>     txopi
>     >>     Inork ez du esan asanblada espezifiko bat egin behar zenik. Zuk
>     >>     proposatu dezakezu egoki ikusiz gero. HeL-en ostegunero
>     egiten ditugu
>     >>     bideokonferentziak.
>     >>
>     >>     Osoitz
>     >>     Jakina inork ez duela esan asanblasa espezifiko bat egin
>     behar zela,
>     >>     baina asanbalada bat egin behar zela hau, eta beste hamaika gauza
>     >>     ezatabaidatzeko nik esan esan dut
>     >>     eta gainetik pasatu zarete
>     >>     inolako kausir egin gabe
>     >>
>     >>     dabid
>     >>     Ba esango nuke, besteak beste, talde hori sortzearen beharra
>     >>     Librezalen
>     >>     eztabaidatu zelako. Librezale ren azpiegitura erabiltzea onartu
>     >>     zen...
>     >>     Betidanik erabili izan du izen hori.
>     >>
>     >>     Edonola ere, Osoitz, ezin izan dut mahai-ingurua osorik ikusi,
>     >>     baina ez
>     >>     dut uste lan taldean ibili den inork "diru publikoaren eskean"
>     >>     dabilenik. Hala izan bada, eta gonbidaturen batek esan badu, bere
>     >>     borondatez egin du eta ez taldeak hala eskatu diolako.
>     >>
>     >>     Osoitz
>     >>     zun rollora
>     >>     zuen rollora
>     >>     aurretik geundeun horietaz paso eginez
>     >>     zuen planarekin auirrera
>     >>     a sako
>     >>     matxakatzen
>     >>
>     >>     txopi
>     >>     Ez dakit zehazki zergatik esaten duzun hori, baina benetan
>     diotsut
>     >>     nik
>     >>     ez dudala inor matxakatzeko intentzioarekin ezer egin. Hala
>     ere, nik
>     >>     horrela sentituarazi bazaitut barkamena eskatzen dizut.
>     >>     Errespetuz jokatzen saiatu naiz uneoro eta ez dut inor mindu nahi
>     >>     izan.
>     >>
>     >>     Osoitz
>     >>     Barkamena eskatzen diot goi batzarrari,ez dut gehiago
>     molestatuko.
>     >>     Gora
>     >>     batzorde nagusia!
>     >>     Mensaje eliminado
>     >>
>     >>     @etxondoko Ander Elortondo (Telegram)
>     >>     Ez dut hitzaldia ikusi. Baina zein da zehazki arazoa? ni
>     kokatzearren.
>     >>     a) norbaitek talderako HEL talderako diru-publikoa eskatu du?
>     >>     b) softwarea edo hezkuntzarako eskatu du?
>     >>
>     >>     dabid
>     >>     Osoitz, jakin dezazun, flipatzen nago. Gura duzunean garagardo
>     >>     batekin
>     >>     komentatuko dugu, baina aldez aurretik:  oso lasai daukat
>     >>     kontzientzia
>     >>     (eta zure azken mezua ezabatu orduko irakurri dut eta erabat
>     lekuz
>     >>     kanpo
>     >>     dagoela dakizula suposatzen dut, baina ez dut ez irakurritzat
>     >>     emango eta
>     >>     elkarren aurrean gaudenean horretaz berba egin nahi dut).
>     >>
>     >>     @etxondoko Ander Elortondo (Telegram)
>     >>     Ni bi telegram taldeetan nago eta orain arte ez dut arazorik
>     ikusi
>     >>     bata
>     >>     eta besteak bultzatu dutenen artean, iritzi batzurekin guztiz
>     ados ez
>     >>     egon arren.
>     >>     Osoitz
>     >>
>     >>     @etxondoko Ander Elortondo (Telegram)
>     >>
>     >>          Ez dut hitzaldia ikusi. Baina zein da zehazki arazoa? ni
>     >>     kokatzearren.
>     >>          a) norbaitek talderako HEL talderako diru-publikoa
>     eskatu du?
>     >>
>     >>     Hitz gutxitan, hezkuntza publikoaren arazoa diru publikoarekin
>     >>     konpontzen dela, hau sorpresa, ezta? Baina ez du zerikusirik
>     LZrekin
>     >>
>     >>     @etxondoko Ander Elortondo (Telegram)
>     >>     Hezkuntza publikoan sofware librea bultzatzen duen taldean
>     >>     finantzaketa
>     >>     publikoa hezkuntzarako eskatzea ez dut uste librezalerekin talka
>     >>     egiten
>     >>     duenik. Dirua software pribatibo gehiago jartzeko balitz bai.
>     >>
>     >>     Osoitz
>     >>     Baina dirua publikoa eskatzeak badu talka Librezalerekin, ikus
>     >>     asanbladen aktak
>     >>     eta hori aldatu nahi bada, egin asnblada berri bat
>     >>
>     >>     @etxondoko Ander Elortondo (Telegram)
>     >>     Librezale bera finantzatzearekin, ez hezkuntza
>     finantzatzearekin edo
>     >>     osasuna finantzatzearekin.
>     >>
>     >>     Osoitz
>     >>     Zeri buruz ari zara?
>     >>
>     >>     @etxondoko Ander Elortondo (Telegram)
>     >>     HEL, software librea hezkuntzan zabaldu nahi du. HEL
>     diru-laguntzaz
>     >>     finantzatzea gauza bat da eta hezkuntza finantzatzea beste
>     bat da.
>     >>     dirua talderako edo hezkuntzan sofware librea jartzeko?
>     >>
>     >>     Osoitz
>     >>     Hezkuntzan Libre ez bada Librezale, nahi duena egin dezake
>     >>
>     >>     txopi
>     >>     Osoitz, niri bururatzen zaidana Librezaleren bilera birtual bat
>     >>     egitea
>     >>     da. Jitsi bitartez adibidez. Gai-zerrendan puntu hau eta egoki
>     >>     ikustan
>     >>     baduzu(e) beste batzuk ere. Ados?
>     >>
>     >>     Osoitz
>     >>     Orain? Kar
>     >>
>     >>     alex gabilondo (Telegram)
>     >>     Nire amak esango luke: benga denok ohera!
>     >>
>     >>     txopi
>     >>     Ez, aste pare bat barru adibidez. Eguna, ordua eta URLa
>     >>     erabakitzen joan
>     >>     gaitezke. Posta-zerrendan informatu. Eta hori guztia.
>     >>
>     >>     txopi
>     >>     Bai, gabon.
>     >>     Viernes
>     >>
>     >>     mikelgs
>     >>     Kaixo Osoitz, ni nintzen topaketa horretako moderatzailea eta
>     ahal
>     >>     izan
>     >>     duguna egin dugu. Bakarrik esan nahi dut ondo ezagutzen ez
>     zaitudan
>     >>     arren estimatzen zaitudala, zuk lagundu zenidan hasieran software
>     >>     itzultzeko kontu honetan eta gutxi baina beti ondo idazten duzu
>     >>     hemen.
>     >>     Aspaldi eskatu zenuen Librezaleren asanblada egiteko, eta
>     konturatu
>     >>     nintzen ez zela aurrera atera. Ni ez naiz konektatuko, baina
>     >>     Txopik esan
>     >>     duena ideia ona dela uste dut. Egin itzazue bideobilerak, beharra
>     >>     dagoela dirudi.
>     >>     Hau da hau, pixa egitera altxa eta mobila hartu beharra...
>     diossss
>     >>     😅😅
>     >>
>     >>     Karmel Uribarren (Telegram)
>     >>     Badago ikusterik 'Software librea hezkuntzan' hizpide izan zen
>     >>     topaketa
>     >>     hori? Eskertuko neuke. Eskerrik asko
>     >>     Karmel Uribarren (Telegram) cambió su imagen de perfil.
>     >>
>     >>     @etxondoko Ander Elortondo (Telegram)
>     >>     Nik gertatutakoa ulertzeko ere eskertuko nuke.
>     >>
>     >>     Osoitz
>     >>
>     >>     mikelgs
>     >>
>     >>          Kaixo Osoitz, ni nintzen topaketa horretako
>     moderatzailea eta
>     >>     ahal
>     >>     izan duguna egin dugu. Bakarrik esan nahi dut ondo ezagutzen ez
>     >>     zaitudan
>     >>     arren estimatzen zaitudala, zuk lagundu zenidan hasieran software
>     >>     itzultzeko kontu honetan eta gutxi baina beti ondo idazten duzu
>     >>     hemen.
>     >>     Aspaldi eskatu zenuen Librezaleren asanblada egiteko, eta
>     konturatu
>     >>     nintzen ez zela aurrera atera. Ni ez naiz konektatuko, baina
>     >>     Txopik esan
>     >>     duena ideia ona dela uste dut. Egin itzazue bideobilerak, beharra
>     >>     dagoela dirudi.
>     >>
>     >>     Kaixo Mikel,
>     >>
>     >>     Nola zu hemen berria zaren gauza batzuk ezin dituzu ezagutu, eta
>     >>     beraz
>     >>     ulertu, ulertzeko moduan azaltzen saiatuko naiz.
>     >>
>     >>     Librezale sortu zenean baziren hainbat erakunde, talde eta
>     enpresa
>     >>     antzeko gauzak egiten, Software Librea eta edo Euskararekin
>     zerikusia
>     >>     zutenak, Librezalek besteek betetzen ez zuten hutsune bat bete
>     >>     nahi izan
>     >>     zuen, enpresen logika ekonomikoa zein administrazio publikoari
>     >>     zuzendutako eskaeretaz at bidea egitea ote zegoen esploratzeko,
>     >>     bazegoela demostratzeko.
>     >>
>     >>     Egin zen bigarren asanblean jarri zen hau idatziz lehen
>     aldiz, eta
>     >>     ia bi
>     >>     hamarkadako praxiak hau azpimarratu du, hau dela Librezaleren
>     izaera,
>     >>     gauzak egiten dituen talde autonomo bat.
>     >>
>     >>     Horrek ez dio zilegitasuna kentzen besteek egin dezaketenari,
>     >>     Librezalek
>     >>     bere buruari ezarritako egiteko era da, Librezaleren definizioa
>     >>     da, ez
>     >>     beste inorena. Librezalek zer egiten duen eta nola egiten duen
>     >>     mugatzen
>     >>     du, definitzen du.
>     >>
>     >>     Denborarekin beste erakunde, talde eta enpresak edo desagertu
>     dira
>     >>     edo
>     >>     egiteari utzi diote, hainbat arrazoi medio, eta nahiko bakarrik
>     >>     geratu
>     >>     da Librezale lan honetan.
>     >>
>     >>     Ez dakit horrek demostratzen duen izaera autonomo hori
>     erabaki zuzena
>     >>     zela, ala inor baino burugogorragoak garela, baina dagoena
>     dago eta
>     >>     garena gara.
>     >>
>     >>     Zoritxarrez Librezalek ez du bere burua ondo zaindu, eta oso
>     >>     garrantzitsuak diren asanbleak egitea ahaztu zaigu, dena jada
>     esanda
>     >>     zegoelakoan edo.
>     >>
>     >>     Agian horregatik printzipio horiekin talka egiten duten gauzak
>     >>     gertatu
>     >>     dira, ez asmo txarrez egindakoak, baina edonola ere Librezaleren
>     >>     definizioarekin talka egiten zutenak.
>     >>
>     >>     Horietako bat, denborarekin talka egiten bukatu duena, Hezkuntzan
>     >>     Libre
>     >>     taldearen sorrera izan da.
>     >>
>     >>     Talde hau Librezaleren orbitan sortzen da, baina oso bestelako
>     >>     irakurketa bat egiten bukatu du, administrazioari gauzak
>     eskatu behar
>     >>     dizkiola uste du.
>     >>
>     >>     Ez dut eztabaidatuko irakurketa zuzena ala okerra den, kontua da,
>     >>     Librezaleren definizioarekin talka egiten duela, eta beraz
>     egokiagoa
>     >>     litzatekeela bere irakurketa hori bada, bere ibilbide propioa
>     egingo
>     >>     balu, Librezalek bere unean egin zuen bezala, bere burua
>     definituz
>     >>     besteekiko, aurretik zeuden horiekiko, desberdinduz.
>     >>
>     >>     Hori Librezaleren izaera hiltzea baino egokiagoa litzateke, askoz
>     >>     egokiagoa.
>     >>
>     >>     @etxondoko Ander Elortondo (Telegram)
>     >>     Bideoa ikusi nahi nuke. Atzo ez baizitzaidan garbi gelditu,
>     >>     administrazio laguntzak taldearentzat eskatzen ziren edo
>     hezkuntzan
>     >>     software librea eta azpiegituretan inbertitzeko. Lehenak Osoitz
>     >>     (Telegram) dioen bezala librezale filosofiaz talka egiten
>     duelako eta
>     >>     bigarrena aldiz nire iritziz administrazioak hartu beharko lukeen
>     >>     bidea
>     >>     baita, bere ardurak, hezkuntza ere, software librean
>     oinarritzea eta
>     >>     horretan inbertitzea.
>     >>
>     >>     Iñigo Gebara (Telegram)
>     >>     Nire ustez bigarrena jorratu zen baina ez nuen osorik ikusi. Hala
>     >>     ere,
>     >>     gauzak argi utzi behar dira eta batez ere librezalen
>     ibilibide luzea
>     >>     duzuen horiek pisua duzuela uste dut. Hezkuntzan librezalek
>     bilatu
>     >>     eta
>     >>     aurkitu zuen librezaleren aterkia baina talka baldin badago
>     dena hitz
>     >>     egin daiteke.
>     >>     Nire aldetik besterik ez
>     >>
>     >>     dabid
>     >>     Nire aldetik bakarrik aipatzea gozada bat dela eztabaida bat
>     >>     argumentuetan oinarritzen denean. Deskalifikazioan
>     oinarritzea baino
>     >>     askoz sanoagoa, esango nuke.
>     >>
>     >>     (Ezin nuen utzi esan gabe, dagokidanetik oso haserre bukatu
>     nuelako
>     >>     atzo).
>     >>
>     >>     Bigarren bidea jorratu izan da beti, hau da, administrazioari
>     eskatu
>     >>     burujabetza teknologikoa (ez bakarrik soft librea) berma
>     dadin. Bera
>     >>     baita horren erantzule. Edonola ere, atzo ezin izan nuen dena
>     ikusi,
>     >>     baina esango nuke hala izango zela. Mikelek HEL ordezkatzen duen,
>     >>     beste
>     >>     hizlari guztiek nor bere burua (uste dut).
>     >>
>     >>     Ez dut uste talka egiten duenik eta esango nuke ez dela lehen
>     aldia
>     >>     Librezale admin publikoa interpelar zen duena. Hala ez bada
>     zuzendu.
>     >>
>     >>     dabid
>     >>     Bada ezpada, ze agian ez da nire mezua ongi ulertzen: dena
>     den atzo
>     >>     admin publikoa interpelatu zuen taldea HEL izan zen, ez Librezale
>     >>     hemen
>     >>     aipatu zen moduan.
>     >>
>     >>     Aterkin horretan esango nuke eroso sentitzen dela HEL, Librezale
>     >>     ez bada
>     >>     eroso sentitzen, eztabaidatu beharko da eta egin beharrekoak
>     egin.
>     >>     Badagokio.
>     >>
>     >>     @mikelgs:matrix.org <http://matrix.org> <http://matrix.org>
>     >>     Ni HeL-en sartu nintzenean (hemen baino lehenago), nahiko azkar
>     >>     entzun
>     >>     (edo irakurri?) nuen aparte zela Librezaletik. Orain ulertu dut
>     >>     Osoitzek
>     >>     aipatzen duen diferentzia. Eta esango nuke badagoela diferentzia:
>     >>     Librezalek erakutsi du posible dela EGIN eta listo,
>     instituzioak (ia)
>     >>     interpelatu gabe soluzioa ekartzea (softwarea euskaratzea). Baina
>     >>     HeL-en
>     >>     lana beste bat da, hezkuntzan software librea (+euskaraz,
>     +zerbitzari
>     >>     propioak, +eduki libreak...) sustatzea da. Hori uste dut ezin
>     dugula
>     >>     EGIN (homeschooliñarekin-edo ez bada).
>     >>
>     >>     Atzokoa eztabaidatzeko, hobe itxarotea bideoa ikusi arte. Ni
>     >>     printzipioz
>     >>     isilik egoten saiatuko naiz, irakurtzen eta ikasten.
>     >>
>     >>     Egin / eskatu desberdintasuna oso garrantzitsua den; HeL-el
>     Librezale
>     >>     izena edukitzea hemen ondo irizten den; eta abar egiteko,
>     udara osoa
>     >>     duzuela uste dut. Momentu ona da.
>     >>
>     >>     (...)
>     >>
>     >>     gorkaazk
>     >>     Bilaketa azkar bat egin dut foro honetan "batzarra" ...
>     >>     "asanblada"  eta
>     >>     talde honek 6 bat batzar nagusi egin zituen 2003-2010 eta
>     ZERO azken
>     >>     hamar urteotan. Osoitzek behin eta berriro beste bat egin beharko
>     >>     genukeela aldarrikatu du... Erantzun positibo bat edo beste
>     topatu
>     >>     dut
>     >>     (@Aldatsa, @Txopi... eta ixiltasuna edo broma-erantzunen bat ere
>     >>     bai...
>     >>     https://librezale.eus/wiki/Asanbladak
>     >>     Asanbladak - Librezale.eus
>     >>     Asanbladak Librezale.eus(e)tik Hona jo: nabigazioa , bilatu
>     Morgako
>     >>     Ituna 2003-06-07 sorrera bilera Librezale II. Kongresua
>     2003-09-20
>     >>     asanbladako akta
>     >>     Telegram-Matrix foroa sortu zenetik, komunikazioa aldatu egin da,
>     >>     posta-zerrenda besterik erabiltzen ez zenean, mezu luzeagoak,
>     >>     landuagoak
>     >>     idazten ziren. Serioagoak.
>     >>     Bat-bateko mezularitzak azkartasuna, bizitasuna, saltsa
>     ekarri du.
>     >>     Baina
>     >>     batzuetan zarata eta gaizki-ulertuak ere bai.
>     >>     Gogoratzen dut Librezale lehen batzar nagusira joan nintzenean
>     >>     galdetu
>     >>     nien taldean zeudenei ea nola hartzen ziren erabakiak. Gutxi
>     >>     gorabehera
>     >>     zera esan zidaten "erabakiak adosten ditugu". Hasieran sinesgaitz
>     >>     iruditu zitzaidan baina batzar hartan, behintzat, horrela gertatu
>     >>     zen:
>     >>     hartu ziren erabakiak aho batez hartu ziren eta egin
>     beharreko lanak
>     >>     boluntarioen artean banatu ziren...
>     >>     Osoitzekin, Aldatsekin eta beste batzuekin bat nator: BADA GARAIA
>     >>     BATZAR
>     >>     NAGUSI BERRI BAT antolatzeko!
>     >>     Osoitzek gai zerrenda bat eta guzti bota zuen aurreko batean.
>     >>     josu_sailuente
>     >>
>     >>     gorkaazk
>     >>     Horra Osoitzek bota zuen gai zerrenda(moztu-itsatsi eginda):
>     >>     ● Zer da Librezale: Lan talde gisa definitzen dugu gure burua.
>     >>     Hezkuntzaren inguruan sortutako erronka garrantzitsu bat dago
>     baina
>     >>     adibidez NextCloud itzultzeko gai ez garela ematen du, gure lana
>     >>     alternatibak sortzea ez dela ere irakurri dut, eta horrek asko
>     >>     harritzen
>     >>     nau Librezaleren ADN-an beti egon delako alternatiba horiek
>     euskarara
>     >>     ekartzea. Egin > hitz egin.
>     >>     ● Nola hartzen ditu erabakiak Librezalek: Tradizionalki
>     asanbladatan
>     >>     hartzen ziren erabakiak, presentzialak. Aspaldi ez dela
>     honelako bat
>     >>     egin.
>     >>     ● Zerk justifikatzen du asanblada bat. Librezaleren komunikazio
>     >>     kanaletan aipatu ere ez diren estrukturak sortu dira Librezale
>     >>     bertako
>     >>     parte litzatekeela aditzera emanez.
>     >>     ● Zer egin behar da Librezaleren izenean hitz egiteko, edo nola
>     >>     kudeatu
>     >>     genitzake asanblada bat justifikatzen ez dituzten gaiak.
>     Librezaleren
>     >>     izenean hitz egin duten enpresa pribatuak ikusi ditut,
>     Librezalerekin
>     >>     kontsultatu gabe ere bakarrik kideren bat Librezalekoa zelako,
>     >>     gutariko
>     >>     bakar batekin hitz eginda Librezalerekin hitz egiten zutela uste
>     >>     zuten
>     >>     instituzioak...
>     >>     ● Webgunea: Desastre bat eginda daukagu.
>     >>     ● Komunikazioa: Parasitoak agertu behar izan zaizkigu proiektu
>     >>     batzuei
>     >>     argia emateko.
>     >>     Ziur aski tratatu beharreko gai gehiago daude."
>     >>
>     >>     txopi
>     >>     Ni asanblada bat egitearen alde: aurrez aurrekoa, online,
>     orain edo
>     >>     aurrerago. 10 urte pasa dira azken bilera egin genuenetik? Hori
>     >>     konpondu
>     >>     beharra dago :-)
>     >>     josef se unió a la sala.
>     >>
>     >>     txopi
>     >>     gorkaazk-k egindako ausnarketa guztiekin bat nator.
>     >>     Sábado
>     >>
>     >>     txopi
>     >>     gebara99-k dioen bezala, dena hitz egin dezakegu eta HeL eta
>     >>     Librezale
>     >>     banatu, aldendu, mugak ezarri eta nahi dena. Baina nik esan
>     >>     beharra dut
>     >>     honetaz dezente ausnartu dudala, Librezalen ia hasieratik
>     >>     nagoelako eta
>     >>     HeL-en hasieratik eta talde biak guztiz konpatibleak eta
>     osagarriak
>     >>     ikusten ditudala. Nire ustez super-aberasgarria izatena ari da
>     >>     bataren
>     >>     eta bestearen azpiegitura, lana, dinamikak, indarrak eta dena.
>     >>     Elkarrekin nola bizi zehaztu behar dugu, noski, baina elkarrekin
>     >>     banatuta baino askoz indar eta bizitasun handiagoa dugula ulertuz
>     >>     (nik
>     >>     behintzat hori sinesten dut goitik behera eta mila adibide
>     ikusten
>     >>     ditut
>     >>     hori frogatzen dutena).
>     >>     Osoitz-ek aipatzen duen administrazioarekiko jarrera hori, ni ere
>     >>     ados
>     >>     nago desberdina dela. Baina Hezkuntzaren esparrua nork arautzen
>     >>     duen eta
>     >>     zein agente dituen kontuan izanda, guztiz logikoa iruditzen zait
>     >>     HeL-en
>     >>     jarrera eta ez dut Librezaleko itzultzaile autonomoen
>     >>     ingurugiroarekin
>     >>     berdindu behar denik uste. Talde bien desberdintasunez hitz
>     egitea,
>     >>     ezagutzea eta ulertzea oso onuragarria izango dela uste dut eta
>     >>     biltzeak
>     >>     on egingo digula uste dut. Nik behintzat horrela ikusten dut.
>     >>
>     >>     Osoitz
>     >>     Izena lehen taldeari dagokio
>     >>
>     >>     txopi
>     >>     dabid-ek dioen bezala, topaketetan hezkuntzan dauden eta software
>     >>     librearen alde dauden pertsona desberdinei ahotsa eman nahi izan
>     >>     genien
>     >>     eta HeL-en partetik hitz egin zuen bakarra
>     >>     aurkezle/dinamizatzailea izan
>     >>     zen, mikelgs. Librezaleren izenean ez zuen inork hitz egin,
>     noski.
>     >>     Edonola ere, hizlariek esan zituztenak HeL-en sintonia osoan joan
>     >>     zirela
>     >>     uste dut, baina onartu behar dut oraindik ez dudala ordu 1eko
>     >>     bideo osoa
>     >>     entzun, streamarekin arazo teknikoak izan genituelako eta
>     ezagutza
>     >>     teknikoak genituztenak ikaragarri lanpetuta egon ginelako saioa
>     >>     burutzen
>     >>     zen bitartean.
>     >>     etxondoko eta besteok: saioa amaitu eta batera planifikatuta
>     >>     geneukana
>     >>     egiten saiatu ginen, bideoa hemen argitaratzea:
>     >>     https://peertube.social/accounts/librezale/
>     >>     Baina oso handia zen eta gaur arte ezin izan dugu igo eta
>     igotakoan
>     >>     moderazio moduan geratu da :-(
>     >>     Librezale - Peertube.social
>     >>     https://librezale.eus/
>     >>     Beraz, instantzia horretako moderatzaile batek onartzeko zain
>     gaude
>     >>     (horregatik ez da esteka horretan bideorik ikusten).
>     >>     HeL-eko talde eragilean gaudenok eskertuko genuke fedibertsoko
>     >>     konturen
>     >>     bat daukazuenok kontu hori jarraitzea. Horrek agian moderatzaile
>     >>     batek
>     >>     onartzeko zain dagoen bideoa (azkarrago) onartzen lagun dezake.
>     >>     Hori da
>     >>     gure esperantza behintzat :-)
>     >>     Eskerrik asko!
>     >>     Fedibertsoko konturen batekin esan nahi dut Peertube instantzia
>     >>     horretan
>     >>     edo beste edozeinetan kontua duzuenok, Mastodon kontua duzuenok
>     >>     (adibidez mastodon.eus), Pixelfed eta abar, estekatu dudan
>     kontu hori
>     >>     jarraitzea ondo legokeela. Bigarren saioko bideoa ere bertara
>     >>     igotzea da
>     >>     plana.
>     >>     Eta orain lotara noa, oso egun luzea eta gogorra izan dut.
>     Ondo izan
>     >>     guztiok.
>     >>
>     >>     mikelgs
>     >>     Zuzenketatxo bat, une batean hizlari batek bai esan zuela
>     "Hezkuntzan
>     >>     Librezalen hau defendatzen dugu...". Eta niri gustatu zitzaidan,
>     >>     hizlariak ere taldeko kide dela sentitzea eta adieraztea.
>     >>     @jutta:riotchat.de <http://riotchat.de> <http://riotchat.de>
>     se unió a la sala.
>     >>     @ignacy:junta.pl <http://junta.pl> <http://junta.pl> salió de
>     la sala.
>     >>     @lapav:junta.pl <http://junta.pl> <http://junta.pl> salió de
>     la sala.
>     >>
>     >>     @txopi:sindominio.net <http://sindominio.net>
>     <http://sindominio.net>
>     >>     HeL topaketen 1. saioa ikusgai dago jada:
>     >>   
>      https://peertube.social/videos/watch/65aef436-14b0-4c42-885a-27586e065dc7
>     >>     Hezkuntzan Librezale Topaketak: "Zelan bizi izan du konfinamendua
>     >>     hezkuntza komunitateak"
>     >>     **Hezkuntzan Librezale Topaketak: Zerbitzu publikoa, kode
>     publikoa**
>     >>     Lehen saioa: "Zelan bizi izan du konfinamendua hezkuntza
>     komunitateak"
>     >>     @bartosz:junta.pl <http://junta.pl> <http://junta.pl> salió
>     de la sala.
>     >>     @walter:bau-ha.us <http://bau-ha.us> <http://bau-ha.us> se
>     unió a la sala.
>     >>     Ayer
>     >>
>     >>     @etxondoko Ander Elortondo (Telegram)
>     >>     Aupa!
>     >>     hartu dut denbora bideoa ikusteko.
>     >>     Lehen momentutik, bideoa ikusteke, galdera bakarra egin nuen
>     >>     sortutako
>     >>     liskarraren inguruan. Administrazioari laguntza HEL talderako edo
>     >>     administrazioaren funtzioak betetzeko inplikazio eskatzen ote
>     zuten
>     >>     partaideek. Argi utz dezagun bata eta bestearen arteko aldea.
>     >>
>     >>     Librezalek administrazio diru-laguntzetatik at jokatzea
>     erabaki zuen,
>     >>     honek askatasuna ekartzen baitu esparru guztietan.
>     >>
>     >>     Erabat ezberdina da, administrazioaren ardurak direnak,
>     >>     administrazioari
>     >>     eskatzea, Hezkuntza aurrera ateratzeko baliabideak nork jarri
>     behar
>     >>     ditu? Formazioa irakasleei nork eman behar die? Zein software
>     nahi du
>     >>     librezalek administrazioko zerbitzaritan eta nork ezarri eta
>     mantendu
>     >>     behar du?
>     >>
>     >>     Nik urdubete horretan ez dut diru-laguntza hitza bera ere entzun.
>     >>     (ihes
>     >>     egin bazait adierazi).
>     >>     Ez dut inor HEL talderi bideratutako laguntzarik eskatzen entzun.
>     >>
>     >>     Librezale filosofiaz bat datozen mezu asko izan dira. Gainera
>     >>     idazkari
>     >>     bat, filosofia irakasle bat, aberasgarria benetan.
>     >>     Zorionak lan hau bideratu duzuen guztiori.
>     >>
>     >>     Osoitz (Telegram) badakizu izugarri mirezten zaitudala eta
>     >>     errespetatzen
>     >>     ditudala diozunak, horregatik nire jarrera harriduratik abiatuta
>     >>     goiko
>     >>     bereizketa argitzen saiatzea izan zen. Bideoa ikusita nik uste
>     >>     bigarren
>     >>     kasuan gaudela, hots, librezalek hartutako erabakiekin inolako
>     >>     talkarik
>     >>     ez dagoen kasuan. Edonola, egin dezagun asanblada,
>     lasaitasunez hitz
>     >>     egin, argudiatu eta erabaki.
>     >>
>     >>     Izan libre izan euskaldun!
>     >>
>     >>     Osoitz (Telegram)
>     >>     Motxilarekin Asturiaseko herri txiki batean bokata jatera gelditu
>     >>     nintzen. Gizon batek desbrozadorarekin kale bazterrean hazten
>     ziren
>     >>     belarrak mozten zituen. Begira, esan zidan, tabernan daude
>     guztiak
>     >>     Udalak hau egin beharko luke bestea egin beharko luke, egun
>     batean
>     >>     beti
>     >>     berdina entzuteaz nazkatu nintzen eta nik egitea erabaki
>     nuen. Nire
>     >>     kalea garbi dago.
>     >>
>     >>     alex gabilondo (Telegram)
>     >>     Nik ere bideo osoa ikusi arte ez naiz ausartu nire iritzia ematen
>     >>     baina,
>     >>     behin ikusita, guztiz bat nator Anderrekin.
>     >>     Bideoan ez dut ikusi Librezalerentzat diru-laguntza
>     eskaerarik edo
>     >>     antzekorik. Egia esateko administrazioari Hezkuntza laguntzeko
>     >>     eskaera
>     >>     garbirik ere ez. Horiek datozen osteguneko saioan aterako dira,
>     >>     seguru.
>     >>     Mahai ingurua Hezkuntzan Librezalek antolatu badu -mila esker
>     >>     horretan
>     >>     ibili zaretenoi- ez dut uste parte hartzaileei  Hezkuntzan
>     >>     Librezalekoak
>     >>     izatea, are gutxiago Librezalekoak izatea eta Librezalearen
>     >>     izenean hitz
>     >>     egitea.
>     >>     Hezkuntzan Librezale sortzea Librezaleko kide baten ideia
>     izan zen
>     >>     eta
>     >>     nik uste dut asmoa izan zela Librezalea taldeko komunikazioa ez
>     >>     betetzea
>     >>     hezkuntza inguruko gaiez.
>     >>     Denborak demostratu du ideia ona izan zela: hezkuntza arloko
>     >>     librezaleak
>     >>     ez ditugu aspertu eta hezkuntza arloko zenbait jende librezaleko
>     >>     eztabaida tekniko-linguistikoak ez ditu maite.
>     >>     Nik uste dut Hezkuntza Librezalek Librezale berari jende,
>     ideia eta
>     >>     ekarpen interesgarriak egin dizkiola.
>     >>     Begiratu besterik ez dago azken urtean hezkuntzarekin
>     lotutako zenbat
>     >>     itzulpen osatu diren. Azkena Iñigok Kdenlive-rekin egindako lana.
>     >>     Hezkuntzan Librezaleko partaideek lan handia egin dute software
>     >>     librea
>     >>     zabaltzen Durangoko Azokan, Errekaleorreko jardunaldian,
>     SLren aldeko
>     >>     komunikatuarako sinadurak biltzen, aplikazioak euskaratzen...
>     eta,
>     >>     zergatik ez, administrazioei software librea erabiltzeko eta
>     >>     ikasle-irakasleen datuen pribatutasuna bermatzea eskatzen.
>     Egin eta
>     >>     eragin. Batak ez du bestea kentzen.
>     >>
>     >>     HONEN ONDOREN Assar-ek bidali zuen mezua, dagoeneko posta
>     zerrenda
>     >>     honetan jarri dena.
>     >>     _______________________________________________
>     >>     Librezale mailing list
>     >>     Librezale at librezale.eus
>     >>     https://librezale.eus/cgi-bin/mailman/listinfo/librezale
>     >>
>     >>
>     >> _______________________________________________
>     >> Librezale mailing list
>     >> Librezale at librezale.eus
>     >> https://librezale.eus/cgi-bin/mailman/listinfo/librezale
>     >
>     > _______________________________________________
>     > Librezale mailing list
>     > Librezale at librezale.eus
>     > https://librezale.eus/cgi-bin/mailman/listinfo/librezale
>     >
> 
> 
>     -- 
>     Txopi.
>     https://ikusimakusi.eus/
>     PGP public key: http://ikusimakusi.eus/pub/2020/txopi.asc
>     Fingerprint: 10E6 ED43 704B 2110 7B6E E5AB 6B56 524A 6B14 ACA4
>     _______________________________________________
>     Librezale mailing list
>     Librezale at librezale.eus
>     https://librezale.eus/cgi-bin/mailman/listinfo/librezale
> 
> 
> _______________________________________________
> Librezale mailing list
> Librezale at librezale.eus
> https://librezale.eus/cgi-bin/mailman/listinfo/librezale
> 


-- 
Txopi.
https://ikusimakusi.eus/
PGP public key: http://ikusimakusi.eus/pub/2020/txopi.asc
Fingerprint: 10E6 ED43 704B 2110 7B6E E5AB 6B56 524A 6B14 ACA4


Librezale posta zerrendari buruzko informazio gehiago