[Librezale] 2020ko uztailaren 11ko asanblada akta

Porrumentzio porrumentzio a bildua riseup.net
As, Uzt 14, 11:13:03, CEST 2020

Egunon! Nere lehen asanblada ta partaideak lehen aldiz ere aurrez aurre ikusteko aldia. Oso gustoa eon nintzan ta pozte naiz jun izanaz. LibreZalantzak foroai/txat-gelai buruz, inor aurka ez bado, prest nao horri ekiteko :) Porru Oso akta txukuna, bai. Eskerrik asko eta ea hurrengoan joateko aukera dudan! PD: LibreZalantzak izena eta horretarako espazio bat(tzuk) sortzeko ideia asko gustatu zaizkit. 2020(e)ko uztailaren 13(a) 13:29:24 (CEST)-(e)an, Ibon Igartua -(e)k hau idatzi zuen: aupa! Penarekin, baina ezin izan nuen bileran parte hartu. Mila esker akta partekatzeagatik! ibon On Sun, 12 Jul 2020 at 17:26, wrote: 2020-07-12 14:29 egunean, Ander Elortondo-(e)k idatzi du: > Kaixo: > > Azpian doakizue atzoko asanbladako akta. Inork Akatsik edo > ahaztutakorik ikusiko balu lasaitasun osoz zuzendu. > > Aurreko baten esan bezala, ez nauk batere trebea wikiaz, bertan > jartzeko boluntariorik? Aktaren kopia, hortxe, wikian: https://librezale.eus/wiki/2020-07-11_asanblada 10 lagun hiru orduz hitz egiten eta batzuoi labur egin zitzaigun. Zerbaitean adostasuna egon bazen: horrelako batzar gehiago, maizago, egin beharko genituzkeela. https://librezale.eus/wiki/Kategoria:Librezaleren_bilerak Aktan ez da jaso, jakina, baina nire ustez guztion artean hitz egiteko giro ona sortu genuen. Mila esker, batez ere, atzo Bilboraino etortzeko hainbeste kilometro egin zenuten horiei! _______________________________________________ Librezale mailing list Librezale a bildua librezale.eus https://librezale.eus/cgi-bin/mailman/listinfo/librezale -- Nire Android gailutik bidalia, K-9 Mail erabiliz. Mesedez, barka ezazu nire laburtasuna.