[Librezale] 2020ko uztailaren 11ko asanblada akta

gorkaazkarate a bildua ni.eus gorkaazkarate a bildua ni.eus
Iga, Uzt 12, 17:26:08, CEST 2020

> Kaixo:
>
> Azpian doakizue atzoko asanbladako akta. Inork Akatsik edo
> ahaztutakorik ikusiko balu lasaitasun osoz zuzendu.
>
> Aurreko baten esan bezala, ez nauk batere trebea wikiaz, bertan
> jartzeko boluntariorik?

Aktaren kopia, hortxe, wikian:
https://librezale.eus/wiki/2020-07-11_asanblada

10 lagun hiru orduz hitz egiten eta batzuoi labur egin zitzaigun.
Zerbaitean adostasuna egon bazen: horrelako batzar gehiago, maizago,
egin beharko genituzkeela.

https://librezale.eus/wiki/Kategoria:Librezaleren_bilerak

Aktan ez da jaso, jakina, baina nire ustez guztion artean hitz egiteko
giro ona sortu genuen.

Mila esker, batez ere, atzo Bilboraino etortzeko hainbeste kilometro
egin zenuten horiei!