[Librezale] Larunbateko batzarra

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Or, Uzt 10, 16:34:18, CEST 2020

20/7/9 12:00(e)an, Mikel Olasagasti igorleak idatzi zuen:
> Mezu hau jaso duzu <gorkaazkarate at ni.eus> helbidetik (2020 uzt. 9, og. (11:16)):

> Ni ere bazkaltzeko asmoz joango naiz.

Kaixo:

Gorka, eskerrik asko jatetxea bilatzeagatik eta erreserba egiteagatik!

Gogoratu Bilboko Euskararen Etxean geratu garela goizeko 11:00etan.
Helbidea: Agoitz plaza 1
Metroz: San Ignazio > Lekeitio irteera

OHARRA: lekuak sobera egongo dira, beraz, norbait azken orduan etortzera
animatzen bada, bertan agertu besterik ez du.

Bihar arte,