[Librezale] Firefox-eu apiriletik aurrera

Ost, Urt 29, 19:31:46, CET 2020

Kaixo Librezale!

Datorren apiriletik aurrera eta zenbait hilabetetarako praktikoki offline
egongo naiz eta horrek esan nahi du denbora horretan ezin izango dudala
Firefoxen euskaratze lanekin jarraitu.

Inork lan hori bere gain hartzeko gogorik balu, laguntza eta aholku oro
emateko prest nago. Lana oro har ez da handia izaten baina modu
erregularrean eta jarraipena ematea eskatzen ditu.

Espero dut norbait animatzea; aldez aurretik, eskerrik asko!