[Librezale] Libreoffice euskaraz

Asier Sarasua asier.sarasua a bildua gmail.com
Ast, Ots 27, 08:20:22, CET 2020

Hau idatzi du Mikel Gartzia (mikelsgartzia a bildua gmail.com) erabiltzaileak (2020
ots. 26, az. (20:58)):

> Kaixo,
>
> Orri honetan <https://www.libreoffice.org/community/nlc>euskara ez dago
> eta harritu nau.
> Euskaratze lana egiten da, ezta? Hor euskara gehitzea edo ez garrantzia
> gutxikoa da, eh? baina jakiteko

 Kaixo.

Bai, LibreOffice euskaratzen da, hemen:
https://translations.documentfoundation.org/languages/eu/

Nik mantentzen dut euskarazko bertsioa.

Zuk diozun toki horretan euskarazko gunerik agertzen ez bada, hori da inork
ez duelako egin. Nik ez dut egingo, ez baitaukat denborarik, baina orrian
bertan diotenez...  "*Not finding the community in your language? Volunteer
to create one <l10n+subscribe a bildua global.libreoffice.org>!*"

Asier.