[Librezale] Software Libre Zalantzak: Telegram-Matrix zubia eta Komunikazio lantaldeari eskaera

Dabid dabid a bildua laborategia.eus
As, Abu 25, 11:41:14, CEST 2020

Iep,

+1 dena prest egon arte itxaroteari (eta sare sozialetan zabaldu orduko
librezale.eus-en albiste bat idatziko nuke). Ikasturte hasieran
komunikatzea, zelan ikusten duzue? Orain egitea, Matrix-en kalterako
izango litzakeela uste dut.

Ondo izan!

20/8/24 19:28(e)an, Txopi igorleak idatzi zuen: