[Librezale] GNOME euskaratzeko arduradun berria

dooteo dooteo a bildua zundan.com
Iga, Ots 10, 12:50:40, CET 2019

Egunon denoi,

Telegrameko zerrendan aipatu nuen bezala, GNOMEren euskaraketaren arduradun izateko astirik ez daukadanez, iritsi da unea beste norbaitek ardura hori hartzeko garaia iritsi da.

Txopiren gomendioa jarraituta, librezaleon postazerrendara bidaltzen dut mezua norbaitek gehiago GNOMEn itzulpenetan parte hartzea nahi izanez gero.

Oraingoz Assar (Asier) aurkeztuko dut korrdinatzaile eta arduradun berri gisa GNOMEko kideen arten.

Oaintxearte,

Dooteo