[Librezale] GIMP 2.10 kateak izoztuta

Asier Sarasua Garmendia asier.sarasua a bildua gmail.com
Ast, Urt 11, 22:42:20, CET 2018

Kaixo berriro.

ig., 2018.eko urtren 07a 12:29(e)an, Asier Sarasua Garmendia igorleak
idatzi zuen:
> Eskerrik asko, IƱaki!
>
> GIMP 2.9 garapen-bertsioan ikusten ari naiz interfazeko kate batzuk
> oraindik ingelesez ageri direla ('Iragazkiak' menuan). Uste dut beste PO
> fitxategiren batean daudela (GEGLen edo libgimp-en). Saiatuko naiz
> horiek ere eguneratzen.
>
> Asier.
Kaixo Dooteo.

Hiru PO gehiago eguneratu ditut, l10n.gnome.org-en utzi ditut:
- po-windows-installer
- po-libgimp
- po-plug-ins

Ea GIMP 2.10 argitaratu baino lehen, po-gegl itzultzea lortzen dudan.

Asier.