[Librezale] GIMP 2.10 kateak izoztuta

Iñaki Larrañaga Murgoitio dooteo a bildua zundan.com
Iga, Urt 7, 11:45:34, CET 2018

Yeuuuuuup Asier,

Zure itzulpena GIMP moduluaren Git biltegiko Master adarrera igo dut. Hala ere, igotako POa ez da oraindik https://l10n.gnome.org/languages/eu/gnome-gimp/ui/ <https://l10n.gnome.org/languages/eu/gnome-gimp/ui/> webgunean isladatzen.

Mila kesker,

Dooteo