[Librezale] GIMP 2.10 kateak izoztuta

Asier Sarasua Garmendia asier.sarasua a bildua gmail.com
As, Urt 2, 22:33:45, CET 2018

og., 2017.eko aberen 28a 09:37(e)an, Asier Sarasua Garmendia igorleak
idatzi zuen:
> ar., 2017.eko aberen 26a 16:18(e)an, Iñaki Larrañaga Murgoitio igorleak
> idatzi zuen:

> Ados, PO fitxategi nagusia[1] deskargatu dut l10n.gnome.org webgunetik
> eta falta diren kateak euskaratzen hasi naiz. Amaitzen dudanean,
> pasatuko dizut.
Aupa Dooteo.

Itzuli ditut falta ziren kateak, eta l10n.gnome.org gunera igo dut PO
fitxategia[1].

Asier.

[1]https://l10n.gnome.org/vertimus/gimp/master/po/eu