[Librezale] Durango k a bildua bia, aurten ere?

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Ast, Ira 14, 14:51:30, CEST 2017

Goiz bateko lana izan daitekeen, motibagarria eta jendea erakarriko lukeen
itzulpen saio bat?

Zein proiektuk beteko luke goiko baldintzak?

Aho bakarra daukat eta zerbait bota dut, orain ditudan belarri bikoitzekin
zuenak entzuteko zain...

izan libre izan euskaldun!
Ander.