[Librezale] FreeCAD: garapen-bertsioan euskara integratuta jadanik eta deskargarako prest

Gorka Azkarate Zubiaur gorkaazkarate a bildua gmail.com
Ast, Mar 9, 19:29:31, CET 2017

> Probatu horrela:

Probatu dut, Alex. Orain bai!

Zuk emandako 3 lerro horiek kontsolan kopiatu eta hortxe topatu dut
FreeCAD-Daily euskaraz ;-).

 Ez da nik erabiliko dudan programa baina pozgarria da horrelako zerbait
euskaraz ere egotea. Marrazki teknikoa irakasten duten lagun pare bati
gomendatuko diet.

Lan bikaina Asier eta laguntzaileok!

​​--
Gorka Azk.