[Librezale] LibreOffice eranskailuak nahi ditugu?

Osoitz E oelkoro a bildua gmail.com
Al, Eka 26, 13:12:04, CEST 2017

Aupa,

LibreOffice eranskailu gutxi batzuk dauzkat nahi dituenarentzat

Inoiz LibreOffice itzultzen edo beste modu batean lagundu baduzu "Proud
Colaborator" dion modeloa eska dezakezu, besteentzat 3 modelo desberdin
daude.

Inoiz kanpainaren bat egiten badugu gehiago eskatu ditzakegu.

Osoitz

Osoitz E<oelkoro at gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2017(e)ko ekaina 12
15:40):