[Librezale] GitHub librezale

asier iturralde asier.iturralde a bildua gmail.com
Iga, Urt 1, 22:56:57, CET 2017

asier iturralde<asier.iturralde a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2017(e)ko urtarrila 1 22:31):

> Julen Ruiz Aizpuru<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2017(e)ko
> urtarrila 1 22:09):

> Bikain Julen.
>
> Nire kontua https://github.com/aldatsa da, helbide elektronikoa
> asier.iturralde a bildua gmail.com. Nire kontua gehitzen baduzu,
> https://github.com/AnySoftKeyboard/LanguagePack/ gordailuan oinarrituta
> euskarazko hizkuntza paketea sortzeko egin ditudan aldaketak bertara igoko
> ditut, gainerakoek ikusi, aldatu edo egin beharrekoa egin dezaten.
>
> Asier Iturralde Sarasola

Kaixo Julen,

zure gonbidapena onartu dut baina ezin dut proiektu berririk sortu
Librezaleren github-eko kontuan. Sortu dezakezu bat, kodea bertara
igotzeko? Ez dakit nola deitu beharko geniokeen, anysoftkeyboard-basque?

Asier Iturralde Sarasola