[Librezale] FreeCAD

Jokin LACALLE USABIAGA jlacalle a bildua jakintza.net
Ost, Ots 8, 14:37:49, CET 2017

Ikastetxe desberdinetako irakasle gutxi batzuk ezagutzen ditut Freecad
erabiltzen ari direnak. Dena den, datu zehatzak ez baditut ere, esango nuke
3D inprimagailuak Bigarren Hezkuntzako ikastetxeetara heltzearen ondorioz,
Freecad-en erabilerak gora egin duela azkenaldi honetan. Baina esandakoa,
iritzi bat besterik ez da.

Sartu naiz Crowdin-en itzulpena nola dagoen ikustera eta, bide batez,
zerbaitetan laguntzerik ba ote dudan ikustera. Eta badira itzuli beharreko
lerro dezente nola itzuli ideiarik ez daukadana. Hiztegi teknikoegia da
niretzako. Dena den, saiatuko naiz nire ekarpentxoak egiten.

*Jokin Lacalle Usabiaga*679415021 - http://ikteroak.comJakintza ikastola S.
Coop. - (+34) 943160540Gernikako Arbolaren pasealekua 74, Ordizia - 20240

: