[Librezale] FreeCAD

Jokin LACALLE USABIAGA jlacalle a bildua jakintza.net
As, Ots 7, 13:59:27, CET 2017

Nik nire DBHko ikasleekin erabiltzen dut. Behin Jabi Luengo eta biok
euskaratzeko ahalegin bat egitekotan geratu ginen baina ikasturtea pasa
zitzaigun kontuari heldu gabe.

*Jokin Lacalle Usabiaga*679415021 - http://ikteroak.comJakintza ikastola S.
Coop. - (+34) 943160540Gernikako Arbolaren pasealekua 74, Ordizia - 20240